I'm not going to get into the game of whether or not I'm from Bob's club, but I can talk about my personal experience when buying in-ear Edp's.
I can only say that Bob's work has been faultless, releasing a product in the midst of a global pandemic is only within the reach of someone who puts all his energy into his project and of course we were pending and expectant of each communication as it annoyed us a little each delay, I have to admit that I wrote to Bob several times but seeing how everything was resolved and looking at it with perspective Bob did a very great job to get a product at a very moderate cost going forward.
Now if Bob reads this, I have the order IMR2946 and I had two problems, one was that one of the filters was badly machined and did not screw correctly and another with the cable that released both the 3.5mm and the 2 with ease. , 5mm, what was the answer in both cases?
I have simply never seen an after-sales deal in any business so good, his response and patience was incredible as when solving problems, his response was immediate.
About the controversy about trinity I'm not very aware, I understand that it must have been something serious but I think Bob is doing everything possible to make one of the best headphone companies, with a luxury deal and about the controversy of discounts I can only add that the edp were worth every cent that cost me and the same I say about the Imr R1.
Greetings and thanks for reading all this long text.
Yo no voy a entrar en el juego de si soy o no del club de Bob pero si puedo hablar de mi experiencia personal a la hora de comprar los Edp in-ear.
Solo puedo decir que el trabajo de Bob a sido intachable ,sacar un producto en plena pandemia mundial solo esta al alcance de alguien que pone todas sus energias en su proyecto y claro que estuvimos pendientes y expectantes de cada comunicado como que nos fastidiaba un poco cada retraso ,he de reconocer que escribi varias veces a Bob pero viendo como se resolvio todo y mirando con perspectiva Bob hizo un trabajo muy grande para sacar un producto a un costo muy comedido para adelante.
Ahora bien si Bob lee esto ,tengo el pedido IMR2946 y he tenido dos problemas uno fue que vino uno de los filtros mal mecanizados y no enroscaba correctamente y otro con el cable que soltaba con suma facilidad tanto el de 3,5mm como el de 2,5mm ,¿cual fue la respuesta en ambos casos?.
Simplemente nunca he visto un trato postventa en ningun negocio tan bueno , su respuesta y paciencia fue increible como a la hora de resolver los problemas ,su respuesta fue inmediata.
Sobre la polemica sobre trinity no estoy muy al corriente ,entiendo que debio ser algo serio pero creo que Bob esta haciendo todo lo posible para hacer una de las mejores compañias de auriculares ,con un trato de lujo y sobre la polemica de los descuentos solo puedo añadir que los edp valían cada centivo que me costo y lo mismo digo de los Imr R1 .
Un saludo y gracias por leer todo este largo texto.