CanJam Global 2018 Event Thread (NYC, Singapore, SoCal, London, RMAF, Shanghai)

First
 
Back
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Next
 
Last
  1. joseph69
    Somehow I just don't think that would be a great idea.
     
  2. rantng
    Hey, I've always wanted to put a face to the name :beyersmile:

    or

    Hmmm, I've always wanted to put a face to the name :punch::head_bandage:
     
  3. joseph69
    Yeah, that would be great, but I'm sure there are some who would like to put a fist to a name too.
     
  4. icefalkon
    LOL now that's funny. We all know audiophile dorks are more into the toys than fighting right? lol. Well at least I am...but then again I'm old. lol
     
  5. rantng
    Old, like over 20? Or actual old, like over 30?
     
  6. icefalkon

    LOL wait till I see you... :wink:

    Old like 2 decades over 30....lol
     
    Ray3rd and rantng like this.
  7. joseph69
    This is a perfect example, see? :)
     
    icefalkon and fuhransahis like this.
  8. usagishi
    Signed up to volunteer at CAMJAM on Saturday. I am a super newbie in audio and first time at an audio show. Hopefully I will meet some of you cool people there and learn something! :grin:
     
  9. samycinema
    So excited to attend!!
    Since I'm from Brazil, I'm worried about customs on my way back.
    Should I bring just my HD650 (for testing gear) and leave my Ether Flow at home? I mean, anything that sounds good with HD650 will sound great with Ether, right? :confused:
    I'll also have low sensitivity Meze 99 Classics with me.
     
  10. Niyologist
    I'm gonna bring several pieces of gear with me:

    OPUS #1
    Aune M1S
    Trinity Audio: Phantom Master
    HiFiMan Edition S
    Final Audio Design: F4100 & F7200
     
    kubig123 likes this.
  11. jude Administrator

    NOTE: If you can't see the embedded video above, please CLICK HERE to see the video.​

    Campfire Audio, Meze Audio, Sennheiser, 64 Audio, Audeze, Abyss, final, Ultrasone, MrSpeakers, 1More, Empire Ears, RHA, Dekoni Audio, and STAX will all unveil new headphones at CanJam NYC 2018, February 17-18, 2018. There are also new DACs and amps from FiiO, XI Audio, Schiit Audio, Chord Electronics, bluewave, and iFi Audio, and seminars about audio measurements, headphone design, and DAC design.

    CanJam New York 2018 takes place February 17th and 18th, 2018, at the New York Marriott Marquis Hotel.


    CanJam NYC 2018 Preview Video - Head-Fi TV - produced by Brian Murphy, Joe Cwik, and Jude Mansilla
     
    Ra97oR, glassmonkey, vrln and 17 others like this.
  12. Zachik
    YAY - finally got the highly anticipated preview video to watch later tonight!! :wink:
    Thanks in advance, sight unseen (yet) Jude. See you in less than a week.
     
    volly, Matro5 and Mshenay like this.
  13. drm870
    Yep, been waiting for the video for a few days (once it became clear that its release was probably imminent). Good stuff! :thumbsup:
     
  14. Zachik
    OK - could not wait until tonight... so watched it already!
    @jude - great preview video, as always. I would also like to thank the great guys behind the camera and the post production... @AxelCloris @joe @third_eye who are the unsung heroes of Head-Fi :)

    Cannot agree more. Definitely great stuff. I love those videos before every single CanJam, whether I participate or not.
     
  15. miceblue
    @jude
    Do you talk with Audio Precision about measurements for DACs and amps? I would be interested in getting a few DACs measured (likely during CanJam SoCal, not NYC). I got the Schiit Bifrost Multibit measured at last year's CanJam SoCal, but the output data for their DAC tests seem largely irrelevant compared to, say, what I've seen you, John Atkinson from Stereophile, and others have measured. I tried at CanJam SoCal and at RMAF last year to get the DragonFly Black measured too, but they mentioned something about it not having ASIO drivers if I recall correctly.

    Here are the data I got from their measurements:
    Project file:
    https://mega.nz/#!WFIgybhJ!JAe1nyAL-y_IS7HLUPKmMsGsVeuAyYrUvEVy_fWg4DI

    0 dBFS signal
    https://mega.nz/#!idQQmb4I!ed4voag9pGVP8MVxEIi5ixahPCD5-tsAZ7qIRJjXqgQ

    -12 dBFS signal
    https://mega.nz/#!DAhhnZrR!gYN_-Bydazhe5wF_cnh_c_ZwWz976R5IBU6xLFLejys


    They could only measure it with coaxial or Toslink inputs, not USB which is what I use 99% of the time.
     
    Last edited: Feb 11, 2018
    Alexdre119 likes this.
First
 
Back
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Next
 
Last

Share This Page