THE best female vocals? (your favorite female singers)
Nov 16, 2010 at 9:22 PM Post #47 of 5,010
Alison Moyet, Kate Bush and K.D. Lang are my favorites.
 
Nov 16, 2010 at 9:47 PM Post #48 of 5,010
Lady gaga....I'm not kidding (my deep dark secret)
 
Nov 17, 2010 at 4:47 AM Post #49 of 5,010
OH MY GODDDD I totally forgot about Merethe Soltvedt....
Absolutely beautiful voice and beautiful looks.
 
Had my first eargasm listening to this (released recently):
http://www.twostepsfromhell.com/2SFHwebcontent/mp3/TSFH_-_United%20We%20Stand%20-%20Divided%20We%20Fall.mp3
 
There's not a lot of singing words kind of vocals, but she is amazing.
 
Listen to it LOUD, with images of bravery, adventure and chivalry; she deserves it, unless you normally listen loud, which defeats the purpose of occasionally listening to your favorite tracks loud.
 
http://www.facebook.com/twostepsfromhell
 
Nov 17, 2010 at 2:41 PM Post #53 of 5,010
Karen Carpenter, Natalie Merchant, Delores O'Riordan, Chrissie Hynde.  Something about Brandi Carlisle gets me too.
 
Nov 17, 2010 at 7:24 PM Post #55 of 5,010
justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber 
 
...I'm still angry about how he messed up that CSI episode completely ....
mad.gif

 
Nov 17, 2010 at 7:52 PM Post #56 of 5,010
Now that I can laugh at!
 
Quote:
justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber 
 
...I'm still angry about how he messed up that CSI episode completely ....
mad.gif

 
Nov 18, 2010 at 1:00 AM Post #59 of 5,010


Quote:
justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber justin bieber 
 
...I'm still angry about how he messed up that CSI episode completely ....
mad.gif


Do not feel bad,it just showed how much talent he has.
 
Nov 18, 2010 at 12:32 PM Post #60 of 5,010
Not the greatest of all time, but female singers that I listen to a lot right now:
 
1.  Imogen Heap (for her quirky, smoky electronica voice)
2.  Regina Spektor
3.  Dido
4.  Brandi Carlyle
5.  Hope Sandoval (especially as Mazzy Star)
 

Users who are viewing this thread

Back
Top