Upgraditis Has Infected Me !
Mar 10, 2007 at 5:27 AM Thread Starter Post #1 of 26

EdT

100+ Head-Fier
Joined
Feb 24, 2007
Posts
341
Likes
14
In less than two weeks after buying a pair of SR80 I just bought pair of SR325i. Is this normal ? ...LoL
orphsmile.gif


Can't wait till it gets here.

The guy is selling another pair, grab it fast before it disappears: http://cgi.ebay.com/Grado-SR-325i-He...QQcmdZViewItem
 
Mar 10, 2007 at 7:01 AM Post #3 of 26

Culverin

100+ Head-Fier
Joined
Jan 16, 2007
Posts
271
Likes
10
why must you people always be so nochalant about saying that! geeze.
we had lives, budgets and saving before.

now all i have are urges to buy headphones, savings be damned.
 
Mar 10, 2007 at 7:32 AM Post #5 of 26

krmathis

Head-Fi's Most Prolific Poster
Joined
Jan 13, 2004
Posts
34,764
Likes
73
Perfectly normal, I would say!
We all stuggle with upgraditis, so its nothing new...
 
Mar 10, 2007 at 10:03 AM Post #7 of 26

MaloS

Headphoneus Supremus
Joined
Dec 8, 2004
Posts
4,670
Likes
11
Eh tell me about it, I just shelled out on w5000...

Gonna need to thin the lines out a tiny bit when it gets here.
 
Mar 10, 2007 at 11:59 AM Post #10 of 26

F107plus5

Headphoneus Supremus
Joined
Mar 23, 2006
Posts
5,920
Likes
15
Upgraditus? Oh yeah, perfectly.....abnormal!!

It's an illness, a sickness, an infection! A personal terrorist attack upon us by unseen...but clearly heard....forces!! And now we MUST hear them more clearly!!

Check all hope at the door while entering here.
tongue.gif
 
Mar 10, 2007 at 4:54 PM Post #11 of 26

Hermitt

1000+ Head-Fier
Joined
Nov 16, 2006
Posts
1,067
Likes
10
Quote:

Originally Posted by F107plus5 /img/forum/go_quote.gif
Upgraditus? Oh yeah, perfectly.....abnormal!!

It's an illness, a sickness, an infection! A personal terrorist attack upon us by unseen...but clearly heard....forces!! And now we MUST hear them more clearly!!

Check all hope at the door while entering here.
tongue.gif



LOL... and don't start lookin at the woodies
very_evil_smiley.gif
rs1smile.gif
 
Mar 10, 2007 at 5:22 PM Post #12 of 26

mrdelayer

100+ Head-Fier
Joined
Dec 21, 2005
Posts
433
Likes
11
I've got two pairs of headphones, one amp, and a turntable. And no desire to upgrade. (Yet.)
 
Mar 10, 2007 at 5:30 PM Post #13 of 26

F107plus5

Headphoneus Supremus
Joined
Mar 23, 2006
Posts
5,920
Likes
15
Quote:

Originally Posted by Hermitt /img/forum/go_quote.gif
LOL... and don't start lookin at the woodies
very_evil_smiley.gif
rs1smile.gif



That's absolutely right! After all; the woodies are an organic substance and are all the more capable of supporting that which is required to propagate an illness, or a sickness, or an infection!

It's a plot, a conspiracy aimed at sucking us all ever deeper into this evil scheme!

....I'm so vulnerable.
frown.gif


My Wife hid my wallet.
mad.gif


....she may be the smart one.
rolleyes.gif
 
Mar 10, 2007 at 5:49 PM Post #14 of 26

EdT

100+ Head-Fier
Joined
Feb 24, 2007
Posts
341
Likes
14
Don't even mention the woodies, hmmmm RS2, RS1 ... perhaps GS1000 crap I can't decide ?
rs1smile.gif
 

Users who are viewing this thread

Top