New Posts  All Forums:Forum Nav:

worst date stories - Page 42

post #616 of 1328
Thread Starter 

Many years ago I tried asking out a co-worker. It wasn't super aggressive or anything; we'd known each other a few years, I had an extra ticket to a show, figured it'd be something nice and low key to get to know each other a little more. She responded with a "um, no thaaaanks...?" in that long drawn out way that was marked with a bit of confusion. Ok, a rejection is a rejection, but still I thought that was very odd reaction. Whatever.

 

So fast forward a couple months and I'm chatting with her best friend and the whole dating subject comes up, and I laughingly tell her that I tried to ask out her bestie a while ago. She looks at me a bit shocked...

 

her: what? aren't you married?

me: no... why would you think that?

her: you have that ring on your hand

me: my grad ring? that's on my pinky... of my right hand...

her: oh...

me: waitasec, did you tell her I was married?

her: maybe...

me: huh, well that explains the super weird rejection

post #617 of 1328

Strewth, if she's too stupid to know something as simple as what finger a wedding ring goes on, then it's a wonder she can navigate through life! LOL!

 

Shame the date with her mate didn't work out, but there are plenty more fish in the sea :smile:

post #618 of 1328
Quote:
Originally Posted by Mython View Post
 

Strewth, if she's too stupid to know something as simple as what finger a wedding ring goes on, then it's a wonder she can navigate through life! LOL!

 

Shame the date with her mate didn't work out, but there are plenty more fish in the sea :smile:

 

Yes, there are plenty more sea in the fish!

 

Hmmmm........I don't think that came out the way I meant it to............:confused_face_2:

post #619 of 1328
Quote:
Originally Posted by Mython View Post
 

Strewth, if she's too stupid to know something as simple as what finger a wedding ring goes on, then it's a wonder she can navigate through life! LOL!

 

Shame the date with her mate didn't work out, but there are plenty more fish in the sea :smile:

 

 

Quote:
Originally Posted by Chris J View Post
 

 

Yes, there are plenty more sea in the fish!

 

Hmmmm........I don't think that came out the way I meant it to............:confused_face_2:

 

Mermaids smell fishy one might imagine , but if you can get past their aroma I would imagine the relationship part should go swimmingly , other than the normal ups & downs or otherwise daily waves to be expected . Perhaps taking up a hobby together, such as, oh I don't really know maybe, say , fishing ~ 

:wink_face: 

 

- Cue it ...

post #620 of 1328

I had a big crush on Ariel when I watched The Little Mermaid in 2nd grade :D

post #621 of 1328
Quote:
Originally Posted by blueangel2323 View Post
 

I had a big crush on Ariel when I watched The Little Mermaid in 2nd grade :D

 

Does this count as worst date stories then :D 

 

 

post #622 of 1328
Thread Starter 

Youtube has strange answers for "dating a mermaid"...

 

 

Amusingly, by a guy with the same name as Mr Speakers... 

post #623 of 1328
Quote:
Originally Posted by blueangel2323 View Post
 

I had a big crush on Ariel when I watched The Little Mermaid in 2nd grade :D

 

 

Jessica Rabbit used to be hot:

 

 

 

 

 

But these days, I fancy Francine, from 'American Dad', lol! :wink_face: :

 

Processed By eBay with ImageMagick, R1.1.1.M2b

post #624 of 1328

LL

 

Asop's, Toons nor Fairy Tales ain't serving us well and in fact only sets y'all up for

the big fail (though, Rodger don't deserve the red hot dame gold digger) , cause they'll break ya heart .

 

post #625 of 1328
Quote:
Originally Posted by blueangel2323 View Post
 

It's getting "dark" in here... :blink:

 

Well, it is a dating thread :D

post #626 of 1328
Quote:
Originally Posted by Hi-Finthen View Post

Cue , "THE TWILIGHT ZONE" soundtrack ... lol 

Seriously though - Best of luck with diagnosis and treatment Panther, as well to you, Arin !
Thanks!!!
post #627 of 1328

Asked a girl out for a date to a movie and when I went to pick her up she had her much younger sister in tow. 

 

The really low blow was that they expected me to pay for admission, drinks, and popcorn.

 

Oh and the younger sister sat between us.  Never saw that girl again.

 

Date rating 2/10 the girl was good looking. 

post #628 of 1328
Quote:
Originally Posted by RUMAY408 View Post
 

Asked a girl out for a date to a movie and when I went to pick her up she had her much younger sister in tow. 

 

The really low blow was that they expected me to pay for admission, drinks, and popcorn.

 

Oh and the younger sister sat between us.  Never saw that girl again.

 

Date rating 2/10 the girl was good looking. 

 

LOOL. Sorry, pretty funny to me:P

post #629 of 1328
Quote:
Originally Posted by RUMAY408 View Post
 

Asked a girl out for a date to a movie and when I went to pick her up she had her much younger sister in tow. 

 

The really low blow was that they expected me to pay for admission, drinks, and popcorn.

 

Oh and the younger sister sat between us.  Never saw that girl again.

 

Date rating 2/10 the girl was good looking. 

 

 

I get the sense that that an over-protective father might have been to blame for that one, rather than your date trying to mess you around.

post #630 of 1328
Quote:
Originally Posted by Hi-Finthen View Post
 

 

Cue , "THE TWILIGHT ZONE" soundtrack ... lol 

 

Seriously though - Best of luck with diagnosis and treatment Panther, as well to you, Arin !

 

thanks dude, but Imma go through this the old fashioned way.... by facing myself and learning the answers. Otherwise I don't really have the means to worry my whole family (these damn persians and their in ability to keep to their own damn business) by going through therapy that'll probably lead me to more problems.

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home