Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge
New Posts  All Forums:Forum Nav:

「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge - Page 4089

post #61321 of 130879
Quote:
Originally Posted by Chasenuva1 View Post

I've been gone far too long. (Only 2 days)

 

 

TL;DR
 

EXACTLY, thank you

 

well guys I got my dt 990 Pros AND Mad Dog [Alpha Pads] coming in today :D... and sadly... YOU WIN BOWEII... I rather hate my xb700s for EDM now [there are only a FEW songs I like em with] but many years ago [only 1 1/2] he told me how bloated they where... and sadly he was right... and NOW I COMPLETELY understand his agrument from then q.q

 

still gonna FLY home n try my 990s then off to work! 

post #61322 of 130879
Quote:
Originally Posted by Mshenay View Post

EXACTLY, thank you

 

well guys I got my dt 990 Pros AND Mad Dog [Alpha Pads] coming in today :D... and sadly... YOU WIN BOWEII... I rather hate my xb700s for EDM now [there are only a FEW songs I like em with] but many years ago [only 1 1/2] he told me how bloated they where... and sadly he was right... and NOW I COMPLETELY understand his agrument from then q.q

 

still gonna FLY home n try my 990s then off to work! 

 

Ugh... so many goodness there...

post #61323 of 130879
Quote:
Originally Posted by Atominator99 View Post

Great, thanks. Yeah, I know what schiit is, but that's due to osmosis from reading this thread. Knowing hte different terms like CIEM and whatnot will be very useful. I knew they were earphones, but for whatever reason I said headphones.
Aye, or some manufacturers will call them In-Ear Headphone... But that's weird.
Quote:
Originally Posted by TwinQY View Post

Yum new avatar.

Yeah man Beats are so overpowered, everyone using them carries real hard, all those buffs. Supportbannerfgankleaguecrap.
OverPriced xD

Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post


I'm a freak by our standards LOL. Furthermore I have size 12 1/2 shoes.
Must be so hard to find your size :S
Mech too, if 12.5 is nothing. Lol!
post #61324 of 130879

12.5 US size...12 size UK. Still massive. I only wear size 9 US. *cough*Bigfoot*cough*

post #61325 of 130879
It is indeed UK size, since Malaysia was once a slave-nation to the UK of course. And now we are a sort of commonwealth. In a sense most Malays still act like they always need to pander to all the white men coming there. rolleyes.gif
post #61326 of 130879
Also by "our" I meant in Malaysian standards. I have freakish long fingers. ladies
post #61327 of 130879
Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post

Also by "our" I meant in Malaysian standards. I have freakish long fingers. ladies

 

OK now I'm kinda scared to meet you... JK

post #61328 of 130879
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

I thought you said only one stick was bad?
What did you do, rub your feet on the carpet really hard then poke all your RAM?
@Graph: Hehe, good idea.
No. It was bad ram from the beginning.
Quote:
Originally Posted by Mshenay View Post

EXACTLY, thank you

well guys I got my dt 990 Pros AND Mad Dog [Alpha Pads] coming in today biggrin.gif... and sadly... YOU WIN BOWEII... I rather hate my xb700s for EDM now [there are only a FEW songs I like em with] but many years ago [only 1 1/2] he told me how bloated they where... and sadly he was right... and NOW I COMPLETELY understand his agrument from then q.q

still gonna FLY home n try my 990s then off to work! 
Yeah... I didnt want to nor do i want to tell people off but yeah.

Some dude wants to spend $250 on a portable amp for $140 iems
Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post

Also by "our" I meant in Malaysian standards. I have freakish long fingers. ladies
Haha... Ladies. Jgray.... Has got you smily_headphones1.gif *wink*
post #61329 of 130879

RFbXe.gif

post #61330 of 130879

Update on P-H sonic:

P-H is REALLY analytic. I forgot what an O2 sounded like after not having one for a while lol.

 

I was listening to a FLAC of Notre Damme De Paris the Musical. Basically the microphones they are using are on the go wireless 'meh' microphones as this was filmed with them on stage live. Therefore, there is distortion by default in parts of the track already. After A/B with the Audio-gd I saw that the distortion was really downplayed on the audio-gd which is why I never noticed before. Anyway yeah, beware bad recordings/equipment.

 

This schiit will make you wish it wasn't as good.

 


@Rikkun

After re-installing the OS, I used your foobar theme again. Thank you yet again! :) Always great!

post #61331 of 130879

http://gizmodo.com/5981823/beat-by-dre-the-inside-story-of-how-monster-lost-the-world

 

Long interesting article. I learned A LOT of what really happened here. I guess Monster really isn't as large as we thought and got REALLY screwed over.

post #61332 of 130879
Quote:
Originally Posted by kalbee View Post


Aye, or some manufacturers will call them In-Ear Headphone... But that's weird.
OverPriced xD
Must be so hard to find your size :S
Mech too, if 12.5 is nothing. Lol!

Lol, I stopped looking locally for shoes about 3 years ago and have to order online now...

Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post

It is indeed UK size, since Malaysia was once a slave-nation to the UK of course. And now we are a sort of commonwealth. In a sense most Malays still act like they always need to pander to all the white men coming there. rolleyes.gif

Ah, that makes sense, I learned something new today too! biggrin.gif

I wear a size 16 US shoe, that's 15.5 on the UK scale according to the tag on the shoes themselves.

Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post

Also by "our" I meant in Malaysian standards. I have freakish long fingers. ladies

LOL!

I just tried, and I can stretch my hand from one side of the PH unit to the other...

 

Quote:
Originally Posted by bowei006 View Post

http://gizmodo.com/5981823/beat-by-dre-the-inside-story-of-how-monster-lost-the-world

 

Long interesting article. I learned A LOT of what really happened here. I guess Monster really isn't as large as we thought and got REALLY screwed over.

Yup. Monster kinda deserved it though. They're a crap company selling snake oil to people. *Just my opinion of course*

Disclaimer: I own a Monster power strip that retailed for $60, got it on closeout when Sears was closing out for $20. I also have a couple monster cables I found at thrift stores as well.

post #61333 of 130879
Quote:
Originally Posted by bowei006 View Post

Update on P-H sonic:

P-H is REALLY analytic. I forgot what an O2 sounded like after not having one for a while lol.

 

I was listening to a FLAC of Notre Damme De Paris the Musical. Basically the microphones they are using are on the go wireless 'meh' microphones as this was filmed with them on stage live. Therefore, there is distortion by default in parts of the track already. After A/B with the Audio-gd I saw that the distortion was really downplayed on the audio-gd which is why I never noticed before. Anyway yeah, beware bad recordings/equipment.

 

This schiit will make you wish it wasn't as good.

 

Wait, you went from PH sounding warm to being analytical? confused.gif

post #61334 of 130879
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

Lol, I stopped looking locally for shoes about 3 years ago and have to order online now...

Ah, that makes sense, I learned something new today too! biggrin.gif

I wear a size 16 US shoe, that's 15.5 on the UK scale according to the tag on the shoes themselves.

LOL!

 

I just tried, and I can stretch my hand from one side of the PH unit to the other...

 

Yup. Monster kinda deserved it though. They're a crap company selling snake oil to people. *Just my opinion of course*

Disclaimer: I own a Monster power strip that retailed for $60, got it on closeout when Sears was closing out for $20. I also have a couple monster cables I found at thrift stores as well.

Kinda did yeah

 

Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

Wait, you went from PH sounding warm to being analytical? confused.gif

No.

 

I mentioned it in my review that it was warm and analytical. Yes, they can both be there at the same time.


Edited by bowei006 - 3/1/13 at 3:27pm
post #61335 of 130879
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by BerryTwoC View Post

I have a good feeling about the next season. Finally, the " proper " third season of Hayate No Gotoku and the high;y anticipated second season of Oreimo !

 

Shingeki no kyojin seems like it'll be a hit, kinda reminds me of Accel world...hmmm

 

Here you go ~ Spring '13

 

Will update.

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge