Tips for choosing a headphone.
May 5, 2015 at 9:11 PM Thread Starter Post #1 of 4

thiagofre

New Head-Fier
Joined
May 5, 2015
Posts
11
Likes
10
Bem, eu estou olhando para um monte na internet para ver o que é o melhor fone de ouvido até 80. Eu estou em dúvida entre a v55 mrd sony e mh463 Sômica. Quais fones de ouvido que você recomendaria? Eu escuto mais blues e hard rock. Você pode dar dicas de outros fones de ouvido também.
 
May 6, 2015 at 5:32 AM Post #3 of 4
  Bem, eu estou olhando para um monte na internet para ver o que é o melhor fone de ouvido até 80. Eu estou em dúvida entre a v55 mrd sony e mh463 Sômica. Quais fones de ouvido que você recomendaria? Eu escuto mais blues e hard rock. Você pode dar dicas de outros fones de ouvido também.

Google translate (Portuguese) :-
 
Well, I'm looking at a lot on the internet to see what is the best headset until 80. I'm in doubt between v55 mrd sony and mh463 Somic. What headphones do you recommend? I hear more blues and hard rock. You can recommend other headphones too.
 
May 6, 2015 at 5:26 PM Post #4 of 4
Sorry...
tongue_smile.gif

 
Well, I'm looking for a lot in the internet to see what is the best headset until 80. I'm indoubt between the v55 mrd sony and mh463 Sômica. Which headphones do you recommend? I listen more blues and hard rock. You can get tips from otherheadphones too.
 

Users who are viewing this thread

Back
Top