[FiiO M3K] Probably the Most Cost-Effective Hi-Res Music Player, Discrete HiFi DAC Chip, Supports up to 384K/32B
Jul 24, 2019 at 11:26 PM Post #440 of 636
Здравствуйте! У моего Fiio M3k периодически перестал работать экран, но музыка играет. Сейчас экран вообще не работает. Обратился в сервисный центр (Expert Service) в Казахстане-они сказал что, что мировой гарантии нет -ремонт за свой счёт. Верно ли это? Покупал через Алиэкспресс.

Hello! My Fiio M3k screen periodically stopped working, but the music is playing.. Now the screen does not work at all. I turned to a service center (Expert Service) in Kazakhstan — they said that there is no global guarantee — repair at their own expense. Is this true? I bought through Aliexpress.

Order number for aliexpress.com 98943893057925
 
Last edited:
Jul 25, 2019 at 5:34 PM Post #441 of 636
Здравствуйте! У моего Fiio M3k периодически перестал работать экран, но музыка играет. Сейчас экран вообще не работает. Обратился в сервисный центр (Expert Service) в Казахстане-они сказал что, что мировой гарантии нет -ремонт за свой счёт. Верно ли это? Покупал через Алиэкспресс.

Hello! My Fiio M3k screen periodically stopped working, but the music is playing.. Now the screen does not work at all. I turned to a service center (Expert Service) in Kazakhstan — they said that there is no global guarantee — repair at their own expense. Is this true? I bought through Aliexpress.

Order number for aliexpress.com 98943893057925

Depends on the seller, if they are an authorised reseller of Fiio products you're covered by a 1yr warranty, if not it would be up to Fiio whether they want to help or not. I'd hope they would if its a genuine manufacturing issue regardless of where you bought it, don't know if there is an authorised seller in Kazakhstan, thankfully price is the same in UK via Amazon as from Aliexpress.
 
Jul 25, 2019 at 11:18 PM Post #442 of 636
Hello!
Thanks for the answer! Service center conducts diagnostics. But they immediately warned that there are no components to the fiio. Yes, you need to contact the seller.
Здравствуйте!
Спасибо за ответ! Сервисный центр проводит диагностику. Но сразу предупредили, что комплектующих к fiio нет. Да надо обращаться к продавцу.
 
Jul 30, 2019 at 3:17 AM Post #443 of 636
Здравствуйте! У моего Fiio M3k периодически перестал работать экран, но музыка играет. Сейчас экран вообще не работает. Обратился в сервисный центр (Expert Service) в Казахстане-они сказал что, что мировой гарантии нет -ремонт за свой счёт. Верно ли это? Покупал через Алиэкспресс.

Hello! My Fiio M3k screen periodically stopped working, but the music is playing.. Now the screen does not work at all. I turned to a service center (Expert Service) in Kazakhstan — they said that there is no global guarantee — repair at their own expense. Is this true? I bought through Aliexpress.

Order number for aliexpress.com 98943893057925

Dear friend,

Did you try to hold the power button for 15s and restart the M3K first?

Please contact your seller about that first.

If the seller fails to help, please contact support@fiio.com with the receipt attached.

Best regards
 
FiiO Stay updated on FiiO at their sponsor profile on Head-Fi.
 
https://www.facebook.com/FiiOAUDIO https://twitter.com/FiiO_official https://www.instagram.com/fiioofficial/ https://www.fiio.com support@fiio.com
Jul 30, 2019 at 5:19 AM Post #444 of 636
Здравствуйте!
Спасибо за советы!
Удерживал более 15 секунд- никакой реакции.
Написан в support@fiio.com неделю назад-ответа нет.
Сервисная служба в Алматы от Fiio ответила, что вышел из строя экран, возможно, из-за тряски.
У них таких комплектующих нет.
Продавец написал такой ответ:


HTB1_NJNKwHqK1RjSZFk760.WFXa5.png

Hello, Sorry for miss your message. You could return it to us. We will send it to Fiio to repair or replace it .
Здравствуйте, Простите, что пропустил ваше сообщение. Ты можешь вернуть его нам. Мы отправим его в Fiio для ремонта или замены его.
Alibaba Translation


If you can, please return it with retail box.
Если вы можете, пожалуйста, верните его с розничной коробкой.
Alibaba Translation


Думаю моя проблема решится-отправляю продавцу.


Hello!
Thanks for the tips!
Hold for more than 15 seconds, no reaction.
Posted at support@fiio.com a week ago — no answer.
Fiio customer service in Almaty replied that the screen was out of order, possibly due to shaking.
They have no such components.
The seller wrote this answer:
Hello, Sorry for miss your message. You could return it to us. We will send it to you.
Hello, Sorry to have missed your message. You can return it to us. We will ship it to Fiio for repair or replacement.
Alibaba Translation


If you can, please return it with retail box.
If you can, please return it with a retail box.
Alibaba Translation


I think my problem will be solved, sent to the seller.
 
Jul 31, 2019 at 3:48 AM Post #445 of 636
Здравствуйте!
Спасибо за советы!
Удерживал более 15 секунд- никакой реакции.
Написан в support@fiio.com неделю назад-ответа нет.
Сервисная служба в Алматы от Fiio ответила, что вышел из строя экран, возможно, из-за тряски.
У них таких комплектующих нет.
Продавец написал такой ответ:


HTB1_NJNKwHqK1RjSZFk760.WFXa5.png

Hello, Sorry for miss your message. You could return it to us. We will send it to Fiio to repair or replace it .
Здравствуйте, Простите, что пропустил ваше сообщение. Ты можешь вернуть его нам. Мы отправим его в Fiio для ремонта или замены его.
Alibaba Translation


If you can, please return it with retail box.
Если вы можете, пожалуйста, верните его с розничной коробкой.
Alibaba Translation


Думаю моя проблема решится-отправляю продавцу.


Hello!
Thanks for the tips!
Hold for more than 15 seconds, no reaction.
Posted at support@fiio.com a week ago — no answer.
Fiio customer service in Almaty replied that the screen was out of order, possibly due to shaking.
They have no such components.
The seller wrote this answer:
Hello, Sorry for miss your message. You could return it to us. We will send it to you.
Hello, Sorry to have missed your message. You can return it to us. We will ship it to Fiio for repair or replacement.
Alibaba Translation


If you can, please return it with retail box.
If you can, please return it with a retail box.
Alibaba Translation


I think my problem will be solved, sent to the seller.
Dear friend,

Thanks for your kind feedback. I tried to check our mailbox using your id but failed to get a result. Not sure whether your email was marked as spam before.
But anyway, glad to hear that your issue could be solved by the seller. :slight_smile:

Best regards
 
FiiO Stay updated on FiiO at their sponsor profile on Head-Fi.
 
https://www.facebook.com/FiiOAUDIO https://twitter.com/FiiO_official https://www.instagram.com/fiioofficial/ https://www.fiio.com support@fiio.com

Users who are viewing this thread

Back
Top