Recent content by AnthonyMcEwen
  1. AnthonyMcEwen

    Best under $30 IEM

    If u do get them get some cheap foam tips of eBay as much better comfort, for me anyways, complys would be best but there expensive....
  2. AnthonyMcEwen

    Work out iem

    Oh sorry liver for the thread hijack....
  3. AnthonyMcEwen

    Work out iem

    Cheers, will look at the brainwaves, it is hard to IG ore the rave reviews on the sound magics lol. Not gonna be up to my KRK studio Headphones but should be fine for sport HAHa..
  4. AnthonyMcEwen

    Work out iem

    Looking The same, sub £30-40. Seen the soundmagics but don't know how durable they are...
  5. AnthonyMcEwen

    Not been on for a while, what are the current budget King IEM contenders?

    As title really, not as such s recommendation thread as i m not after a lengthy desscusion that is normally created by the new to site member. But have been away for a while and was just wondering what the budgets contenders wereright now as I like my krks but er there fine on public transport...
  6. AnthonyMcEwen

    The Very Best Headphones at $100???

    Ever so slightly over our budget £84 but that's expensive and will be cheaper in America anyways... But my KRKs 6400 are nice and clear, comfy and great and detailed, they are however slightly bass slightly light on the bass but don't have a sharp high the highs are nice on these even if on...
  7. AnthonyMcEwen

    Looks 100% genuine, are they?

    Hmm oh OK that's fine Ill just get the one in UK once I have fuklyt decided which one to buy. Although its a PITA living in the UK though.... Hahaha
  8. AnthonyMcEwen

    Simple one word answer Q. KRK KNS 8400 ATH M50 what would be better for my small head?

    So I have the money for ether one, I think both will be fine for all round use and even though the AytH might be more "fun". What would be better for my small head. I am guessing the KRKs and I am thinking they might sound have a more neutral SIG as well as that's what I am looking for.
  9. AnthonyMcEwen

    Looks 100% genuine, are they?

    No I thought it might be too good to be true just could not see any obvouus signs but I think best not risk it.
  10. AnthonyMcEwen

    Non-audiophile reactions to high-end headphones Part II

    in that case 320 should be fine, anythings better than 128 I guess, and if it sounds fine no need for hassle of looking for FLAC music...thx.   As 320 can be ripped from CDs no problem and is a lot easier to find when downloading music.
  11. AnthonyMcEwen

    Whant the most from my new phones, what file format is the best quality?

    Oh okay well I don't have a ton of music at the moment so space is not a huge issue so will just use flac for now...even though its gonna be larger files.... I was not expecting a huge difference its just my headphones are describes as used for critical listening so don't want to hear all thew...
  12. AnthonyMcEwen

    Whant the most from my new phones, what file format is the best quality?

    I'll re read that later in the day when I have woken up fully lol...I think I get tjw most but my brain is melting I ain't had my breakfast yet hahaha thx though.
  13. AnthonyMcEwen

    Whant the most from my new phones, what file format is the best quality?

    Okay thx it will go into ,many different sources anyways but want pone good scorce of music on me at all times, hence wanting my MP3 in flac....I'll do that test when I get them....they shoud be here by Monday. Unfortantly my mp3 don't sure port ACC.
  14. AnthonyMcEwen

    Whant the most from my new phones, what file format is the best quality?

    I heard a lossles format is best....is flac the best....my MP3 is a Samsung U6 so its should be OK for quality as it was not an cheap one....not expensive ether though.... It can read FLAC fine I Says in the manual.
Top