or Connect
New Posts  All Forums:Forum Nav:

CanJam SoCal 2015, March 28-29, 2015 - Page 18  

post #256 of 1339

Riva Audio added to exhibitor list!

post #257 of 1339

Audioquest and Auralic added to exhibitor list!

post #258 of 1339
Quote:
Originally Posted by bearFNF View Post


Heh, whatever you bring I'm sure it will be awesome. BTW what was the name of the Bluetooth speaker you had at CanJam? I forgot?

I always bring thw lil' Jambox w/ me just for background music in my room - but Tyll couldn't handle it while hangin' out in my room!

 

So I think you heard his JBL bluetooth speaker that he brought over to my room for when we gathered there throughout the event.

It destroyed the Jambox - thats for sure. I'll get the model from Tyll.

post #259 of 1339
Quote:
Originally Posted by mikemercer View Post
 

I always bring thw lil' Jambox w/ me just for background music in my room - but Tyll couldn't handle it while hangin' out in my room!

 

So I think you heard his JBL bluetooth speaker that he brought over to my room for when we gathered there throughout the event.

It destroyed the Jambox - thats for sure. I'll get the model from Tyll.

 

The Riva Turbo X is seriously amazing for it's tiny size, did you get your's in yet?

post #260 of 1339
Quote:
Originally Posted by third_eye View Post
 

 

The Riva Turbo X is seriously amazing for it's tiny size, did you get your's in yet?

not yet

 

But I'm PUMPED to hear it after your words brother!!!!

post #261 of 1339

It was the Infinity One.

 

 

post #262 of 1339
Great! Thanks. Been looking for a new Bluetooth speaker. Liked this one.
post #263 of 1339
Quote:
Originally Posted by Tyll Hertsens View Post
 

It was the Infinity One.

 

 

HE__ YEAH!

That thing ROCKED. Tyll - good-lookin' out!! When we had a bunch of people in the room for some of our after-hours gatherings that thing punched enough so you could hear the music, but also carry on a conversation. My lil' Jambox was always strictly background.

Now I gotta get one!!

:biggrin:

 

 

Quote:
Originally Posted by bearFNF View Post

Great! Thanks. Been looking for a new Bluetooth speaker. Liked this one.

YEP - My FAVE thus far in that style. 

 

@Tyll Hertsens - recharge just by plugging it in - or batteries that need changing??

I realize I forgot to ask you.

Warren also reminded me recently about how you pegged it at me in the Canjam room! LMAO

I told him you were making sure I could catch - and you gotta admit, it was a good grab! 

post #264 of 1339
Quote:
Originally Posted by mikemercer View Post
 
Quote:
Originally Posted by Tyll Hertsens View Post
 

It was the Infinity One.

 

 

HE__ YEAH!

That thing ROCKED. Tyll - good-lookin' out!! When we had a bunch of people in the room for some of our after-hours gatherings that thing punched enough so you could hear the music, but also carry on a conversation. My lil' Jambox was always strictly background.

Now I gotta get one!!

:biggrin:

 

 

Quote:
Originally Posted by bearFNF View Post

Great! Thanks. Been looking for a new Bluetooth speaker. Liked this one.

YEP - My FAVE thus far in that style. 

 

@Tyll Hertsens - recharge just by plugging it in - or batteries that need changing??

I realize I forgot to ask you.

Warren also reminded me recently about how you pegged it at me in the Canjam room! LMAO

I told him you were making sure I could catch - and you gotta admit, it was a good grab! 

That was crankin nicely in your room Michael. Good BT speaker!

post #265 of 1339
Quote:
Originally Posted by longbowbbs View Post
 

That was crankin nicely in your room Michael. Good BT speaker!

right??

 

Made me regret having the Jambox for so long!! LOL

But - I earned that lil' thing through a job I did for them - so it didn't set me back at all.

 

I'm gonna get the JBL for future trips!

 

AND: I look forward to more afterhours get-togethers on our room during Canjam West!!!!

:biggrin:

post #266 of 1339

It just occurred to me that Donald North Audio (DNA) will not be participating (at least not as yet). I am sending out a PSA to those bringing their gear to demo, if you are in possession of a DNA Stratus kindly bring it along. It surely is one of the main reasons I will be making this trip.

post #267 of 1339
Quote:
Originally Posted by adamaley View Post
 

It just occurred to me that Donald North Audio (DNA) will not be participating (at least not as yet). I am sending out a PSA to those bringing their gear to demo, if you are in possession of a DNA Stratus kindly bring it along. It surely is one of the main reasons I will be making this trip.

 

I'll be bringing mine :)

post #268 of 1339

Sony added to exhibitor list!

post #269 of 1339
Quote:
Originally Posted by third_eye View Post
 

Sony added to exhibitor list!

 

Amazing!  Looking forward to auditioning their Z7, and especially their "Just Ear" IEM, if Sony brings it to CanJam.

post #270 of 1339

Oppo added to exhibitor list!

New Posts  All Forums:Forum Nav:
This thread is locked