or Connect
Head-Fi.org › Forums › Equipment Forums › Headphones (full-size) › HiFiMan High-End Series Owners' Club (Enter with the Google Docs form!)
New Posts  All Forums:Forum Nav:

HiFiMan High-End Series Owners' Club (Enter with the Google Docs form!) - Page 12

post #166 of 673
Quote:
Originally Posted by ALRAINBOW View Post

Here am I in the club now ?


Al

 

 

Quote:
Originally Posted by philo50 View Post
 

I'm in......

 

Im guessing neither of you are in since you didnt follow the OPs clearly stated format.
post #167 of 673
Yo of course I did the form. The only issue I had was the photo
I could not link it.
So i posted it. Is that ok. ???

Al
post #168 of 673
Now that we have a "club" who's gonna build the fort?
post #169 of 673
Quote:
Originally Posted by detoxguy View Post

Now that we have a "club" who's gonna build the fort?

Way ahead of ya...

 

post #170 of 673
Quote:
Originally Posted by modulor View Post

Way ahead of ya...


Much hiding. Very comfort. Wow!
post #171 of 673

where are the patriot rocket launchers for protection? 

:D

 

 

post #172 of 673
Quote:
Originally Posted by TMRaven View Post
 

HE-400 owner with Asgard2/Uberfrost.

 

 

I think a WA 7 needs to be on the left side of the table :D

post #173 of 673

I can't wait to join this club...hope my HE-400 arrives today!!!

post #174 of 673
Quote:
Originally Posted by hifimanrookie View Post
 

where are the patriot rocket launchers for protection? 

:D

 

 

 


errr... where are the Hifiman headphones?!?! lol! this is a fort for an hifiman owners ONLY!!!! cute dogs not allowed!!!! :mad:

post #175 of 673
Quote:
Originally Posted by money4me247 View Post
 


errr... where are the Hifiman headphones?!?! lol! this is a fort for an hifiman owners ONLY!!!! cute dogs not allowed!!!! :mad:

Hes an owner, hiding it inside his fort...hifidog...greatest combination

post #176 of 673
Quote:
Originally Posted by ben_r_ View Post
 

 

 

 


Lmfao, nice one :rolleyes:

 

PIC OF LED WITH BLACK EMO NAO PLS

post #177 of 673
Thread Starter 
Has anyone used an Antique Sound Lab MG Head OTL MK3 with the HE-500? I plan on getting some HE-500's in the future and I'm wondering how they'd do with my amp.
post #178 of 673
Quote:
Originally Posted by philo50 View Post
 

I'm in......

Nice Audio GD Amp :3

 

we need an Audio GD / HE owners club lol 

 

Oh 

 

post #179 of 673

Some great rigs on this thread, but this setup does me nicely. Colorfly C4 + HE500.  Very portable, and the Colorfly drives them well.

 


Edited by lwd - 2/11/14 at 10:43pm
post #180 of 673
Quote:
Originally Posted by lwd View Post
 

Some great rigs on this thread, but this setup does me nicely. Colorfly C4 + HE500.  Very portable, and the Colorfly drives them well.

 

My portable rig is an HM801 and Pb2, PB2 is fitted with Dummy Buffers and LME 49990 Single OP Amps :D

 

Might b upgrading to a 901 soon though tbh 

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Headphones (full-size)
Head-Fi.org › Forums › Equipment Forums › Headphones (full-size) › HiFiMan High-End Series Owners' Club (Enter with the Google Docs form!)