Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Music › W/Rap Sucks 2.0..............................Rap/HipHop Appreciation Thread.
New Posts  All Forums:Forum Nav:

W/Rap Sucks 2.0..............................Rap/HipHop Appreciation Thread. - Page 231

post #3451 of 3457

Its a Big Pooh..................................................................................................new video

 

The setting for the next one is quite similar to "fudge pudge" by Organized Konfusion. Song itself is more hardcore though.

 

took 20 years but the visual is here for Nas's "Represent." Kinda underwhelming though

 

One of the stand out tracks of Soul Tape 3

post #3452 of 3457
Thread Starter 

Courtesy of MTL. :)

 

 

Any new releases from the stateside that are worth checking out??? I see new B.o.B LP and a Cam'ron ep but not a huge fan of them. haha

post #3453 of 3457
Quote:
Originally Posted by sfwalcer View Post
 

Courtesy of MTL. :)

 

 

 

Any new releases from the stateside that are worth checking out??? I see new B.o.B LP and a Cam'ron ep but not a huge fan of them. haha

 

Knowing you, I don't think much would interest you.

 

maybe this would, Premier on the beats omg

 

definitely this though

post #3454 of 3457
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by KamijoIsMyHero View Post
 

 

Knowing you, I don't think much would interest you.

 

maybe this would, Premier on the beats omg

 

 

definitely this though

 

^

OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IT"S OUT ALREADY!!!??? JIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZY WITH IT.

Warning: Spoiler! (Click to show)
.... Girls Day Dat is. Warning: Spoiler! (Click to show)
Dat DD track ain't bad, beat is kinda slow and overly long. Choiza kinda sounded a bit sloppy at the beginning/ beginning of the MV felt a bit off beat with the posing and all.  But Gaeko fo' sho killed with the vocals and his verses. That mofo was riding the beat with his flow/ tone and vocals. LMAO

Just as i would like to ride on dat Girls Day......... Warning: Spoiler! (Click to show)
...track. :bigsmile_face:

 

 

post #3455 of 3457
Thread Starter 

.... likes E-Sens style mo' by himself than in Supreme Team tbh. :  )

post #3456 of 3457

About to hit 1 million views in 24 hours.

post #3457 of 3457

New NehruvianDOOM is sick

 

It's been a while since I have heard from Freeway. This collab is pretty good

 

For the TGIF "TURNDAFUCUP"

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Music
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Music › W/Rap Sucks 2.0..............................Rap/HipHop Appreciation Thread.