or Connect
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Music › W/Rap Sucks 2.0..............................Rap/HipHop Appreciation Thread.
New Posts  All Forums:Forum Nav:

W/Rap Sucks 2.0..............................Rap/HipHop Appreciation Thread. - Page 207

post #3091 of 3867

What do you mean by acquired taste, in what aspect of that song specifically?  I have only heard parts of that album but from what I have heard, the theme sounds like Kool G Rap playing as the Don and Necro is the brutal enforcer/hitman.

 

Kool G Rap cannot be an acquired taste IMO, his lyrical abilities have been the backbone of many rappers that superseded him. Necro is one of them especially. If we are talking about Necro exclusively though then yes he would be an acquired taste as his concepts typically are dark and unforgiving in nature. Lyrically though, he is one of the illest.

post #3092 of 3867
Quote:
Originally Posted by KamijoIsMyHero View Post

 

If we are talking about Necro exclusively though then yes he would be an acquired taste

 

Exactly ;)

 

It's my first post in this thread, I didn't want to go too hard, too fast. Heh.

post #3093 of 3867

Actual hip-hop talk is welcome, it is a little scarce in this thread due to the random KPOP tangents by the OP of all people.

post #3094 of 3867

R.A. The Rugged Man

 

 

 

Cunninlynguists

 

 

 

Nappy Roots

 

post #3095 of 3867
Quote:
Originally Posted by KamijoIsMyHero View Post
 

 

Fat Joe still rapping like his old self :fire:

 

he actually released a mixtape(?) before going to jail. didnt listen to it but he a beat by primo so it should be good

 

 :kanyeshrug:

post #3096 of 3867

J.Cole

post #3097 of 3867

Does anyone have one of those songs that has some rap thrown into a song? Not pure rap, but you know, the kind that's there and not the focus. I hope that made sense... Masa roll is gonna roll me.

post #3098 of 3867
Quote:
Originally Posted by MrViolin View Post
 

Does anyone have one of those songs that has some rap thrown into a song? Not pure rap, but you know, the kind that's there and not the focus. I hope that made sense... Masa roll is gonna roll me.

Jay's verse is later in the song

post #3099 of 3867
Quote:
Originally Posted by MrViolin View Post
 

Does anyone have one of those songs that has some rap thrown into a song? Not pure rap, but you know, the kind that's there and not the focus. I hope that made sense... Masa roll is gonna roll me.

 

Drakes verse at the end 

 

 

my bad if you wanted english songs lol 

 


Edited by iambasedgod - 2/9/14 at 2:55pm
post #3100 of 3867
Quote:
Originally Posted by JayDogon View Post
 

Jay's verse is later in the song

 

Quote:
Originally Posted by iambasedgod View Post
 

 

Quote:

Originally Posted by JayDogon View Post
 

Jay's verse is later in the song

Thanks guys :D 

 

I still can recognize spanish :eek: 


Edited by MrViolin - 2/9/14 at 2:51pm
post #3101 of 3867

 

It start at 0:26, he is extremely skilled.

post #3102 of 3867

OH MY LAWD!!  Raekwon on the vid so it's legit new Wu song



 





 



New Phife Dawg, Dilla tribute



 



 

post #3103 of 3867
Quote:
Originally Posted by MrViolin View Post
 

Does anyone have one of those songs that has some rap thrown into a song? Not pure rap, but you know, the kind that's there and not the focus. I hope that made sense... Masa roll is gonna roll me.

 

KPOP!!! Most groups have a "rapper" that does some rap during songs. It's quite interesting that rapping is a norm in KPOP actually, even though their version is a far cry to what it should be.

 

 

Quote:
Originally Posted by dakanao View Post

 

 

It start at 0:26, he is extremely skilled.

 

He is kind of average actually just based on that on song though

post #3104 of 3867

thread needs more drill/trap music tbh. Lil Bibby and Lil Herb are the next to blow from the chi imo

 

Lil Bibby x Lil Herb- Kill ****

 

King Louie x Lil Herb- Eastside ****

 

 

Fredo Santana x Juelz Santana- Rollie on my wrist

 

SD- Don't Believe Me

post #3105 of 3867
Quote:
Originally Posted by iambasedgod View Post
 

thread needs more drill/trap music tbh. Lil Bibby and Lil Herb are the next to blow from the chi imo

 

Lil Bibby x Lil Herb- Kill ****

 

 

King Louie x Lil Herb- Eastside ****

 

 

 

Fredo Santana x Juelz Santana- Rollie on my wrist

 

 

SD- Don't Believe Me

 

 

That last one is hot, the other ones is thrash. Where is that dude from? I hope trap music hasn't lost its meaning. Trap music to me is early Jeezy, TI, Yung Won, and a bevy of ATL rappers.

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Music
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Music › W/Rap Sucks 2.0..............................Rap/HipHop Appreciation Thread.