Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Music › W/Rap Sucks 2.0..............................Rap/HipHop Appreciation Thread.
New Posts  All Forums:Forum Nav:

W/Rap Sucks 2.0..............................Rap/HipHop Appreciation Thread. - Page 141

post #2101 of 3644
Quote:
Originally Posted by sfwalcer View Post

^ I enjoyed Ludas acting in Fast Furious movies. tongue_smile.gif

 

Wish they have a better quality of this song on Da' tube, but this track is what i use to check for how deep the sub bass goes with my gears. There is a good amount of sub/ mid bass quantity from even the initial seconds of the song, with tons of micro details/ nuances in the beat. Only decent gears are able to reproduce it all in a satisfactory manner for me.

 

 

 

 

Regarding the Vsonic VC02s, let me quote myself again:

Turns out i was wrong, these VC02s are single mirco driver iems and not Balanced Armatures which makes them even more awesome. Lets see how Twinkie hears his.

 

And yes i am talking about this OG Venturecraft iphone amp/dac. 

 

... SWAG!!! cool.gif

could've just grabbed a FiiO X3, for $200 you will not need ext amp/dac and you know...save money

post #2102 of 3644
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by KamijoIsMyHero View Post

could've just grabbed a FiiO X3, for $200 you will not need ext amp/dac and you know...save money


i got it from a trade along with those Vsonic iems so..... and i just repurchased the E17s for $80 shipped which is a pretty sweet deal so no need for those X3s. Not really feeling the look of them, the E17s looks much mo' BOSS.

 

Plus i don't really need another DAP.

 

Since my crappy 4th gen nano works with these Venturecraft don't want to let it go to waste. The dac/amp on them is much mmore superior than the nanos, really clean and has pretty great bass quality/ quantity as well. Glad the trade worked out so well for me. beerchug.gif


Edited by sfwalcer - 8/17/13 at 6:48pm
post #2103 of 3644

L3000.gif

post #2104 of 3644
Thread Starter 

^ Freaken Mos Def is timeless, his @ss never gets dusty for some reason. He is like the underground version of LL, haha.

post #2105 of 3644
I noticed that Talib Kweli was coming to town and I got excited. Then I noticed that he was opening for Maklemore and Ryan Lewis. I had to look up their names by typing in pop some tags. This is a damn shame.
post #2106 of 3644
He is the dustiest of all the conscious rappers imo
post #2107 of 3644
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by DannyBai View Post

I noticed that Talib Kweli was coming to town and I got excited. Then I noticed that he was opening for Maklemore and Ryan Lewis. I had to look up their names by typing in pop some tags. This is a damn shame.

LoL, have heard of Macklemore but didn't realize he was a rapper. Thought it was some kinda band. redface.gif Never heard of Ryan Lewis before as well. haha

 

Might have to check them out as well, no shame at all. ksc75smile.gif

 

 

Quote:
Originally Posted by KamijoIsMyHero View Post

He is the dustiest of all the conscious rappers imo

.. i dunno maybe it's his lyrical content or something, but he seems to be always on point for me. Not a huge fan or anything but the tracks i have heard of his old or new doesn't give me that dusty feel whatsoever. : P

 

Maybe it's his consistency??? dunno.......

post #2108 of 3644
Why are you telling me to mind my own business? Punk
post #2109 of 3644
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by KamijoIsMyHero View Post

Why are you telling me to mind my own business? Punk


^

Cuz we don't see eye to eye that's why.

...... i kill you fool. :)

post #2110 of 3644

post #2111 of 3644
Thread Starter 

^ WOW Dat CoINKoDink!!! blink.gif

 

I was just on Da' tube watching this exact vid when you posted. haha Good positive music with really good production. But stuff like this can be a bit preachy at times and is useful to advance certain political agendas. Feels kinda hipster-ish to me. haha

post #2112 of 3644
Thread Starter 

You know who is CRAZY underrated, Braille. He is a Christian rapper, so stuff can get preachy at time but his earlier albums are pretty damn on point. It has a positive message and some verses referring to GOD or what nots, but it doesn't come off as preachy at all, which is pretty damn hard to do. Most Christian rapper literally beat you over the head with that sh!T which is freaken off putting as hell.

 

 

... posted this one before, but it bangs so Fff it.

 

 


Edited by sfwalcer - 8/17/13 at 10:46pm
post #2113 of 3644

Brang new album just dropped

There's about 10-ish people here basically nonstop for 8+ minutes.

 

Youtube has the free album linky.  If its not too good for you and scares you away...ph34r.gif

 

Kabuto The Python - Guest List

 


Edited by nick n - 8/18/13 at 4:09am
post #2114 of 3644
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by nick n View Post

Brang new

There's about 10-ish people here basically nonstop for 8+ minutes.

 

Youtube has the free album linky.  If its not too good for you and scares you away...ph34r.gif

 

Kabuto The Python - Guest List

 

haha almost done listening to the entire album, production is crazy funky and lyrics are even mo' so. Flow is kinda old school/ basic though but it works pretty well with that goofy/ satirical tone of the album. But that track on Global Warming it a bunch of Bollocks, haha. Damn trendy liberal hipsters. ksc75smile.gif

 

Need i ether you as well, nick. tongue.gif

http://www.head-fi.org/t/654159/the-great-global-warming-a-k-a-climate-change-thread-and-the-science-behind-it-conspiracy-theory-or-fact

post #2115 of 3644

oh yeah I KNEW you'd notice that part!!!!  Hey  Kabuto.... he's from SPACE mang, so he's not perfect. Just listening to an interview with him now and he said it was something like 20+ people on that track  ph34r.gif


Edited by nick n - 8/18/13 at 4:08am
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Music
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Music › W/Rap Sucks 2.0..............................Rap/HipHop Appreciation Thread.