Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Music › W/Rap Sucks 2.0..............................Rap/HipHop Appreciation Thread.
New Posts  All Forums:Forum Nav:

W/Rap Sucks 2.0..............................Rap/HipHop Appreciation Thread. - Page 85

post #1261 of 3637
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by KamijoIsMyHero View Post

We started Asian since the continents were once all connected, then went black then reevolved to whatever we are now


^ Is this as scientifically proven as your penguins theory. If so................... beerchug.gif

 

I think you meant to say we were all once connected to penguins then we went from black and white to black then reevolved to whatever we are now

 

PENGUINS!!!

post #1262 of 3637
Quote:
Originally Posted by sfwalcer View Post

^ We run this WOop WoOp that's dats sound of da' POlice!!!

 

Unleash Dat Brack within!!!

 

That's why i be winning all the time son, i is the TEAM < i!!!

 

No doubt even gain fish tastes better than all variants of pineapples, it's dat secret ingredient i use since i can't stand that nasty MSG. Gain FTW!!! biggrin.gif

 

Come again Spamdasama??? I know i is Brack no doubt about that. tongue.gif

 

lol

anyways... penguins. fried penguins. though penguins smell horrible. 

post #1263 of 3637
No penguins are purely observant creatures, unless their lives are threatened, they ensure their home planet has nothing to worry about humans

Btw what was up with the chicken thread getting locked, I LOVE CHICKEN!!
Edited by KamijoIsMyHero - 4/14/13 at 6:44pm
post #1264 of 3637
Quote:
Originally Posted by sfwalcer View Post

 

I think you meant to say we were all once connected to penguins then we went from black and white to black then reevolved to whatever we are now

 

PENGUINS!!!

Clandestines? 

 

All this penguins remind me that I'm using Arch and not BSD on this rig like the cool kids.

Quote:
Originally Posted by MrViolin View Post

lol

anyways... penguins. fried penguins. though penguins smell horrible. 

Stop sniffing penguins that's disgusting.

post #1265 of 3637
Quote:
Originally Posted by TwinQY View Post

Clandestines? 

 

All this penguins remind me that I'm using Arch and not BSD on this rig like the cool kids.

Stop sniffing penguins that's disgusting.

... 

post #1266 of 3637
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by KamijoIsMyHero View Post

No penguins are purely observant creatures, unless their lives are threatened, they ensure their home planet has nothing to worry about humans

Btw what was up with the chicken thread getting locked, I LOVE CHICKEN!!

We ALL know you loves them brids!!! PENGUINS!!! <3s

 

Quote:
Originally Posted by TwinQY View Post

Clandestines? 

 

All this penguins remind me that I'm using Arch and not BSD on this rig like the cool kids.

Stop sniffing penguins that's disgusting.

GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!!

 

How else you think spamda gets inspired to play them strings??? One sniff and it gets him high as a kite then he murders that violin of his. Poor thing.

Quote:
Originally Posted by MrViolin View Post

... 

 

Exactly what i was thinking. Great minds think alike spamda... ... ...


Edited by sfwalcer - 4/14/13 at 8:55pm
post #1267 of 3637
Quote:
Originally Posted by sfwalcer View Post

We ALL know you loves them brids!!! PENGUINS!!! <3s

 

GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!!

 

How else you think spamda gets inspired to play them strings??? One niff and it gets him high as a kite then he murders that violin of his. Poor thing.

 

Exactly what i was thinking. Great minds think alike spamda... ... ...

LOL. 

Indeed. Great minds think alike. Get on skype crackers. 

post #1268 of 3637
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by MrViolin View Post

LOL. 

Indeed. Great minds think alike. Get on skype crackers. 


No time fo' skyping.

post #1269 of 3637
Quote:
Originally Posted by sfwalcer View Post


No time fo' skyping.

you should come too walker ):

post #1270 of 3637
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by MrViolin View Post

you should come too walker ):


Huh??? Ya'll doing that anime thread skype thing again??? I got a invite last time but i don't even have skype installed, a mic or a web cam on my crappy lappy. LMAO So no dealio.  :  (

 

edit: plus i am busy doing something else atm.

post #1271 of 3637
Quote:
Originally Posted by sfwalcer View Post


Huh??? Ya'll doing that anime thread skype thing again??? I got a invite last time but i don't even have skype installed, a mic or a web cam on my crappy lappy. LMAO So no dealio.  :  (

 

edit: plus i am busy doing something else atm.

you don't need to have a cam. It's just chat. I can get all my spam outa me. 

 

oh... THAT thing :D part of the credits to me meng. 

post #1272 of 3637
Quote:
Originally Posted by sfwalcer View Post

Huh??? Ya'll doing that anime thread skype thing again??? I got a invite last time but i don't even have skype installed, a mic or a web cam on my crappy lappy. LMAO So no dealio.  :  (

 

edit: plus i am busy doing something else atm.

B-balling and head-fi-ing very impressive.

 

We had a voice chat once it was so awkward no one tried it again. Now we just type talk like a chatroom.

Quote:
Originally Posted by sfwalcer View Post
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!!

 

How else you think spamda gets inspired to play them strings??? One sniff and it gets him high as a kite then he murders that violin of his. Poor thing.

 

Exactly what i was thinking. Great minds think alike spamda... ... ...

Duh Fany's an uber geek just look at my old Muppetface March DP.

 

Exactly he needs the substance in order to delude himself into not playing piano the superior instrument.

 

Great minds, you, spamda - none of that makes any logical sense.

post #1273 of 3637
Quote:
Originally Posted by TwinQY View Post

B-balling and head-fi-ing very impressive.

 

We had a voice chat once it was so awkward no one tried it again. Now we just type talk like a chatroom.

Duh Fany's an uber geek just look at my old Muppetface March DP.

 

Exactly he needs the substance in order to delude himself into not playing piano the superior instrument.

 

Great minds, you, spamda - none of that makes any logical sense.

to one whose mind isn't great. You just got called out very_evil_smiley.gif

 

Violin is clearly superior. Piano is the devolved organ. 

post #1274 of 3637
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by MrViolin View Post

you don't need to have a cam. It's just chat. I can get all my spam outa me. 

 

oh... THAT thing :D part of the credits to me meng. 

LoL credit for what, your Fried Chicken??? Even that got caged and toss into the abyss of head-fi. biggrin.gif Bye bye bridie, Bridie don't like people eating his own kind, hence the lock down. wink_face.gif

 

 

Quote:
Originally Posted by TwinQY View Post

B-balling and head-fi-ing very impressive.

 

We had a voice chat once it was so awkward no one tried it again. Now we just type talk like a chatroom.

Duh Fany's an uber geek just look at my old Muppetface March DP.

 

Exactly he needs the substance in order to delude himself into not playing piano the superior instrument.

 

Great minds, you, spamda - none of that makes any logical sense.

^ Yeah i have heard. LoL Another bridie told me all about that awkward encounter. hoho

Yeah chatting is more chillax with strangers online. A lot less awkward that's for sure. haha

 

Nah he needs that to delude himself into thinking that he can actually play the violin well. LMAO

 

That's how i roll meng, be BBing texting while i is Ballin' with the homies. Multitasking at its best. Better recogniaze!!! cool.gif

post #1275 of 3637
Quote:
Originally Posted by sfwalcer View Post

LoL credit for what, your Fried Chicken??? Even that got caged and toss into the abyss of head-fi. biggrin.gif Bye bye bridie, Bridie don't like people eating his own kind, hence the lock down. wink_face.gif

 

 

^ Yeah i have heard. LoL Another bridie told me all about that awkward encounter. hoho

Yeah chatting is more chillax with strangers online. A lot less awkward that's for sure. haha

 

Nah he needs that to delude himself into thinking that he can actually play the violin well. LMAO

 

That's how i roll meng, be BBing texting while i is Ballin' with the homies. Multitasking at its best. Better recogniaze!!! cool.gif

oh ): I see. Wanted to explore more fried chicken. 

 

Hm.. been eating nothing but chips lately. 

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Music
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Music › W/Rap Sucks 2.0..............................Rap/HipHop Appreciation Thread.