Head-Fi.org › Forums › Equipment Forums › Portable Headphones, Earphones and In-Ear Monitors › Martin Logan Mikros 90 On-Ear Headphones
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Martin Logan Mikros 90 On-Ear Headphones - Page 23

post #331 of 6492
Quote:
Originally Posted by Trunks159 View Post

Ugh... The more I read this thread the more hype I read, ugh it's impossible for me to resist.

You are now aligned with the Mikros 90's tractor beam.  It won't be long . . . until . . . you are one of US!  :happy_face1: 


Edited by pataburd - 1/19/14 at 6:59pm
post #332 of 6492

Hey anyone got a few extra sets of these on Black Friday when they were unloading them for $60??? If so can a gentle kind soul hook a brother up for the same price. Wanna see what THE HYPE is on these are all about, and if they live up to it. hoho :veryevil:

 

HYPED!!!

 

http://www.head-fi.org/t/683007/the-hype-appreciation-thread

 

Appreciate it. :popcorn:

post #333 of 6492
The dark side is strong...temptation grows deeper. Must...fight..the dark side of the force...

Aww what the heck..I must submit. Challenge accepted!
post #334 of 6492
Quote:
Originally Posted by Trunks159 View Post

The dark side is strong...temptation grows deeper. Must...fight..the dark side of the force...

Aww what the heck..I must submit. Challenge accepted!


BWAHAHAHAHAHAHA!!! Nice would love to hear your take on them Trunks since i can gauge your comparison to those ATH WS99 of yours. 

 

MUST UN_SUB FROM THIS THREAD/ HEAD_FI...

... too late!!! :triportsad: 

post #335 of 6492
Not you too Trunks!! Nooo they've found my weakness. Well if Trunks commands it, I must.

OK fine you win! But you must know that I'm getting these because of deep and a fairly intense amount of research (or so he says). I'm impervious to hype! I'll fight with the dark side, not for it!
post #336 of 6492
Quote:
Originally Posted by pataburd View Post
 

You are now aligned with the Mikros 90's tractor beam.  It won't be long . . . until . . . you are one of US!  :happy_face1: 

Dude, now you make me want these too. I'm with trunks on this one. But...the audio technica already called me, as will the thinksound on1, and the phiaton ms430....

 

Damn it, the only two I'll get are the phiaton and these headphones....

 

I hate headfi.:confused_face: 

 

P.S. I've been lurking this thread since the afternoon...

 

I tried to resist, and succeeded for now, lol. 

 

If the ath is not to my liking, these and the ms430s are next.

 

Edit: This is the wrong thread I've read. I saw another one created by you pata, your review made me want them as you put these over the kef m500s.....


Edited by vlenbo - 1/19/14 at 8:27pm
post #337 of 6492
Quote:
Originally Posted by Trunks159 View Post

Not you too Trunks!! Nooo they've found my weakness. Well if Trunks commands it, I must.

OK fine you win! But you must know that I'm getting these because of deep and a fairly intense amount of research (or so he says). I'm impervious to hype! I'll fight with the dark side, not for it!


Right!!! You meant to fell for The Hype. ;)

 

These can be had for $100 new on amazon, which is tempting but i am those that can't make myself pay more cuz i know they were only $60 last Black Friday. haha

 

So if anyone has extras/ used sets i'll glad to take them off your hands for $60. :)

post #338 of 6492
Holly guacamole 😲 .....how the schitt can these sound so hugh but be so small....join us sfwalcer andvlenbo😎...the dark side is the best side😃😈
post #339 of 6492
Quote:
Originally Posted by mochill View Post

Holly guacamole 😲 .....how the schitt can these sound so hugh but be so small....join us sfwalcer andvlenbo😎...the dark side is the best side😃😈

Well, the price seems awesome....I think.....I'll do it after I get my headphones. :)

post #340 of 6492
Just so organic............😎
post #341 of 6492
Quote:
Originally Posted by mochill View Post

Holly guacamole 😲 .....how the schitt can these sound so hugh but be so small....join us sfwalcer andvlenbo😎...the dark side is the best side😃😈


No rush, wanna see where this train takes us 1st. :popcorn:

 

These are on the back burners for now, got other priorities. :)

post #342 of 6492
Quote:
Originally Posted by sfwalcer View Post
 


No rush, wanna see where this train takes us 1st. :popcorn:

 

These are on the back burners for now, got other priorities. :)

Here's one for you, read eric's happiness of the doppios, lol. I almost thought he was going to scream after reading his post.

 

And I agree with sf, I am sticking with one headphone right now, unless its SQ is not up to my standard. Then, I'll buy these, if not, the ms430s, if not, the thinksound on1.

post #343 of 6492
So comfortable and they are so cohesive qnsd speedy like balance armutures but the bass mold to the music and genres ultra deep textured and they handle all music from slow to super fast and complex music with precision 😎....best money spent just like the pistons v2 which should be hear next week😎
post #344 of 6492
Quote:
Originally Posted by vlenbo View Post
 

Here's one for you, read eric's happiness of the doppios, lol. I almost thought he was going to scream after reading his post.

 

And I agree with sf, I am sticking with one headphone right now, unless its SQ is not up to my standard. Then, I'll buy these, if not, the ms430s, if not, the thinksound on1.


 Still not really interested in those for some reason despite what ericp posted. : P

 

These are semi-interesting cuz of the potential epicness of them/ troll worthiness. But those AKG 545s comes 1st then maybe the Vali amp, Fostex iems, VSonic iems, etc etc etc. LoL :bigsmile_face:

post #345 of 6492
Quote:
Originally Posted by sfwalcer View Post
 


 Still not really interested in those for some reason despite what ericp posted. : P

 

These are semi-interesting cuz of the potential epicness of them/ troll worthiness. But those AKG 545s comes 1st then maybe the Vali amp, Fostex iems, VSonic iems, etc etc etc. LoL :bigsmile_face:

IEM > headphone?

 

You're a madman!

 

I'm one to talk though, lol.

 

And I had a feeling you'd say that, but part of the point was how hilarious his post was, in a good way of course. I thought he was so excited that the spelling errors were either quick typing on the phone, or wanted to spread the word across ASAP.


Edited by vlenbo - 1/19/14 at 9:35pm
New Posts  All Forums:Forum Nav:
Head-Fi.org › Forums › Equipment Forums › Portable Headphones, Earphones and In-Ear Monitors › Martin Logan Mikros 90 On-Ear Headphones