Head-Fi.org › Forums › Equipment Forums › Portable Headphones, Earphones and In-Ear Monitors › Martin Logan Mikros 90 On-Ear Headphones
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Martin Logan Mikros 90 On-Ear Headphones - Page 134

post #1996 of 4967

I love how the piano sounds on these, real good weight and articulation. It makes everything so much more emotional 
emotions.gif

I just need new tubes, its bottlenecking my system T_T
Then I will reach a state of nirvana, and may never need to post on head-fi again

 

post #1997 of 4967
I need to tame da bass as it turned "U" shaped with my new beats solo pads which by the way fits perfectly.

The fitis better as no longer does the headphone slide around as the stock pads can shift too easily.

I am experiencing even better soundstage with new pads with original material squeezed in!
Look:

Now all I have to do is put the dense felt from Lord's mod and some bluetak..
post #1998 of 4967
Quote:
Originally Posted by Maxx134 View Post

S F...
Dam every asian female pic you post is so dam cute!

I wany one! Lol
Sexy like this!:


Ooooooowwwwaaaaahhhhh
Myyyyeeeeeeeeeyyyaaaaaa
Gggggaaaawwwwwdddddss

THE BASSS IS INTENSE NOW!

MY SWEET WHITE PADS!

Haha!
Get dem beats solo pads! !
The sound is also different more airy & I need more time to figure out this sensory overload lol

^ LoL don't encourage this meng. :cool: Cuz there is a gif for every occasion. : P

 

GET A HOLD OF YOURSELF MAD MAXX!!! We need ya' to maintain mental/hearing equilibrium in order to finish...... dat mod that is. :wink_face:

 

 

 

Quote:
Originally Posted by elvergun View Post
 

 

Sorry...

 

:(

^ Better be, now hand over your Logans!!! :D

Warning: Spoiler! (Click to show)
But i feel bad cuz you only have one pair as well. haha :tongue:

 

 

Quote:
Originally Posted by Endcode View Post
 

I love how the piano sounds on these, real good weight and articulation. It makes everything so much more emotional 
emotions.gif

I just need new tubes, its bottlenecking my system T_T
Then I will reach a state of nirvana, and may never need to post on head-fi again

 

^ Did someone say tubes??? How 'bout these........

Warning: Spoiler! (Click to show)

 

 

 

... i think you spoke too soon on those "cute" gifs maxx. hoho :veryevil: 


Edited by sfwalcer - 2/20/14 at 6:19pm
post #1999 of 4967
Okay, with about 24 hours burn in: Wow! These MIKROS have opened up something beautiful with just about 24 hours burn in. I have to admit that some of you youngsters have gotten it right. No vise fatigue for me either. I stretched them out before use. Great for The price. Not better than On1 but in that category with the m500 and other premiere on-ears. Well done on the advice about these.
post #2000 of 4967
Quote:
Originally Posted by ericp10 View Post

Okay, with about 24 hours burn in: Wow! These MIKROS have opened up something beautiful with just about 24 hours burn in. I have to admit that some of you youngsters have gotten it right. No vise fatigue for me either. I stretched them out before use. Great for The price. Not better than On1 but in that category with the m500 and other premiere on-ears. Well done on the advice about these.

Haha...another satisfied customer.

 

:beerchug:

 

And they will get better still.

post #2001 of 4967
Quote:
Originally Posted by ericp10 View Post

Okay, with about 24 hours burn in: Wow! These MIKROS have opened up something beautiful with just about 24 hours burn in. I have to admit that some of you youngsters have gotten it right. No vise fatigue for me either. I stretched them out before use. Great for The price. Not better than On1 but in that category with the m500 and other premiere on-ears. Well done on the advice about these.

^

C'mon ericp it's tyme to tour those On1s meng. Not many is gonna buy them unless there is more people that has heard them and i sure as hell ain't gonna spend THAT much. But it would be great to get some hype going besides just you being the lone voice in the wilderness. : P

post #2002 of 4967
Quote:
Originally Posted by sfwalcer View Post
 

^

C'mon ericp it's tyme to tour those On1s meng. Not many is gonna buy them unless there is more people that has heard them and i sure as hell ain't gonna spend THAT much. But it would be great to get some hype going besides just you being the lone voice in the wilderness. : P

Is this the voice of skepticism? Jk.

 

Head over to the on1 thread. :tongue_smile:

post #2003 of 4967
Quote:
Originally Posted by vlenbo View Post
 

Is this the voice of skepticism? Jk.

 

Head over to the on1 thread. :tongue_smile:


^ There's people on that thread??? LMAO

post #2004 of 4967

 

 

^ Did someone say tubes??? How 'bout these........

Warning: Spoiler! (Click to show)

 

 

 

 

 

Sf why would you put such a thing in this holy thread. 
Soiled_it_lol_spongebob.gif

post #2005 of 4967
Quote:
Originally Posted by sfwalcer View Post
 


^ There's people on that thread??? LMAO

lol!

post #2006 of 4967
Quote:
Originally Posted by Endcode View Post
 

 

Sf why would you put such a thing in this holy thread. 
Soiled_it_lol_spongebob.gif


^ Cuz i like to defile what's beautiful???

 

This Masterpiece needs its foil. :tongue_smile:

 

Oh.......

Warning: Spoiler! (Click to show)

..... :tongue:

post #2007 of 4967
Quote:
Originally Posted by Endcode View Post
 

 

Sf why would you put such a thing in this holy thread. 
Soiled_it_lol_spongebob.gif

that's every thread. :D

post #2008 of 4967

oh no, I blew my cover 
Undercover+Cop+Fail.+FAIL_996291_4401421.jpg

post #2009 of 4967
Quote:
Originally Posted by vlenbo View Post
 

that's every thread. :D

^ Not EVERY but close enough. : P

 

 

 

Quote:
Originally Posted by Endcode View Post
 

oh no, I blew my cover 
Undercover+Cop+Fail.+FAIL_996291_4401421.jpg

^ Did someone say cover???

 

..... i NEVER fail. :cool:

 

Warning: Spoiler! (Click to show)
Alright i better stop my troll antics before peps really jump ship on this one. haha :deadhorse:

... alright folks shows ova' ya'll didn't see nothin'. :)

post #2010 of 4967

Back to the beauty that is the Mikros, when you guys bend the headband, are you bending it at the top of it, or the arms?

New Posts  All Forums:Forum Nav:
Head-Fi.org › Forums › Equipment Forums › Portable Headphones, Earphones and In-Ear Monitors › Martin Logan Mikros 90 On-Ear Headphones