or Connect
Head-Fi.org › Forums › Equipment Forums › Portable Headphones, Earphones and In-Ear Monitors › The discovery thread.! New NiceHCK DZ7 1DD+6 BA iem impression by ericp10. Page 2153
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The discovery thread.! New NiceHCK DZ7 1DD+6 BA iem impression by ericp10. Page 2153 - Page 550

post #8236 of 32909
Quote:
Originally Posted by nihontoman View Post

I just did the "filter mod" suggested by mochill on xb90ex. well, I got what he promised - highs are sparklier and I like it. the sound became a little bit more detailed,  and it still has excellent natural timbre (I was afraid I'd lose it). also It became airy. oh, and as a safety measure, I used woman pantyhose stretched over the bore held by pure tension from the tip stems as a filter to protect these babies.

thanks mochill smily_headphones1.gif

This is interesting... Can you please do a comparison to the likes of FX100/200?
post #8237 of 32909
Quote:
Originally Posted by d marc0 View Post


This is interesting... Can you please do a comparison to the likes of FX100/200?

I'd love to, but I can't... the reason is simple - I don't have those :(

post #8238 of 32909
Quote:
Originally Posted by nihontoman View Post

I just did the "filter mod" suggested by mochill on xb90ex. well, I got what he promised - highs are sparklier and I like it. the sound became a little bit more detailed,  and it still has excellent natural timbre (I was afraid I'd lose it). also It became airy. oh, and as a safety measure, I used woman pantyhose stretched over the bore held by pure tension from the tip stems as a filter to protect these babies.

thanks mochill :)

 

Cool! The great pantyhose mod - I like it!

post #8239 of 32909
Quote:
Originally Posted by waynes world View Post

 

Cool! The great pantyhose mod - I like it!


Hey i used that on my S500s to get rid of the sweaty ears from the pleathers pads. Nothin' beats $1 store pantyhose mod. LMAO

post #8240 of 32909
Quote:
Originally Posted by sfwalcer View Post


LMAO guilty as charged, my agenda is to take over head-fi one cute at a time. biggrin.gif And i thought everyone knew that that pesky WAYNE was my evil half, crazy ricky boi already solved this mystery longgggggggg ago. LoL

 

 

I still got love for ya' cute, you're our beloved "sound freak" <3

 

 

 

Now you are acting like the admin I thought you were, trying to appease me!  C'mon meng!  LOL

post #8241 of 32909

So 300 hours is recommended for burn in with these CKN70's?

post #8242 of 32909
Quote:
Originally Posted by cute View Post

 

Now you are acting like the admin I thought you were, trying to appease me!  C'mon meng!  LOL


YES YES YES!!! Finally i have been promoted!!! LMAO I wish cute i wish. beerchug.gif I feel extremely flattered tbh. 

post #8243 of 32909
Quote:
Originally Posted by Gee Simpson View Post

So 300 hours is recommended for burn in with these CKN70's?


I dunno, still beating my sets to death sonically. That pesky ghost better be right or else.

700

 

They have gotten better though, but there is still some slight harshness to it.

post #8244 of 32909
Quote:
Originally Posted by sfwalcer View Post


YES YES YES!!! Finally i have been promoted!!! LMAO I wish cute i wish. beerchug.gif I feel extremely flattered tbh. 

 

It takes admin rights to access my PM's, and you have accessed my PM's.....sfwalcer, waynes world, and who else and how many other user names?

post #8245 of 32909
Quote:
Originally Posted by cute View Post

 

It takes admin rights to access my PM's, and you have accessed my PM's.....sfwalcer, waynes world, and who else and how many other user names?


Someone please help me out here i am about to die from LMAO.

 

post #8246 of 32909

The CKN70 doesn't really shine until 941.5 hours of burn-in. Hang in there .... lol

It's pretty decent before it reaches platinum status then. beerchug.gif

post #8247 of 32909
Quote:
Originally Posted by ericp10 View Post

The CKN70 doesn't really shine until 941.5 hours of burn-in. Hang in there .... lol

It's pretty decent before it reaches platinum status then. beerchug.gif


Stop trollin' meng!!!

deadhorse.gif

post #8248 of 32909

So damn! What has come over me? The CKS1000, the CKN70/50, and tomorrow the A900X. Yes, It seems that AT is doing something to me. JVC, hurry! Throw me a lifejacket!! Hurry! frown.gif

post #8249 of 32909
Quote:
Originally Posted by ericp10 View Post

So damn! What has come over me? The CKS1000, the CKN70/50, and tomorrow the A900X. Yes, It seems that AT is doing something to me. JVC, hurry! Throw me a lifejacket!! Hurry! frown.gif

 

And you do of course have some WS99's on the way, right???

post #8250 of 32909
Thread Starter 

Actually the A900X is an excellent can. At the price those are going for they are a steal of a deal. They are kinda like a cross between the AD900X and WS99.


Edited by Dsnuts - 3/19/13 at 6:41pm
New Posts  All Forums:Forum Nav:
Head-Fi.org › Forums › Equipment Forums › Portable Headphones, Earphones and In-Ear Monitors › The discovery thread.! New NiceHCK DZ7 1DD+6 BA iem impression by ericp10. Page 2153