Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge
New Posts  All Forums:Forum Nav:

「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge - Page 6661

post #99901 of 111001

Draw again while waiting for the 100k post ...... anybody know is the hd800 a good ear warmer (it is comfy but will it be too hot using for few hours?)(and can someone advise me on better softwares to draw on macs @@)

 

 

 

want a pusheen and a hd800 so badly.....


Edited by NLNH - 1/5/14 at 12:16pm
post #99902 of 111001
@Tom: Bah, dunno how do you play and it's not really a complicated game. So you may already know that:
Warning: Spoiler! (Click to show)
- Build customers' respect. Contrary to what Tear says (well, she's a fairy, she probably operates in different categories), best is to sell around 106-107%. They come more often, have more money, are willing to pay more and can sell pricey items (yay for increased price for precious metals).
- Dungeoneering isn't mandatory, after you unlock Charme you can skip it unless you're sure to have time.
- Stock on items when they are cheaper (of course), but don't be afraid to buy red-priced items (especially from the merchant's guild) to sell them the same day since often you can get 250% from them, or a bit less.
- unless you need money NOW, build trust on cheaper things, sell a lot. Wait for red otherwise
post #99903 of 111001
Quote:
Originally Posted by bowei006 View Post
 

500k pix?....wut?

Good game.

 

Quote:
Originally Posted by bowei006 View Post
 

Just did a check, I believe we are #2 for most images posted, behind this one

http://www.head-fi.org/t/253245/what-are-you-listening-to-right-now-new-thread-new-rules-please-read-them

 

All the other 'post picture' threads were made and had images posted pre huddler and so those images don't show up/work/or count. 

Doesn't surprise me :3

 

Quote:
Originally Posted by NLNH View Post
 

Draw again while waiting for the 100k post ...... anybody know is the hd800 a good ear warmer (it is comfy but will it be too hot using for few hours?)(and can someone advise me on better softwares to draw on macs @@)

 

 

 

want a pusheen and a hd800 so badly.....

The HD800? Hmm maybe not so much.
I would choose some LCD 2. Gigantic pads.

I would like a pusheen too.
Kthxbai.

post #99904 of 111001
Quote:
Originally Posted by Accoun View Post

@Tom: Bah, dunno how do you play and it's not really a complicated game. So you may already know that: Warning: Spoiler! (Click to show)
- Build customers' respect. Contrary to what Tear says (well, she's a fairy, she probably operates in different categories), best is to sell around 106-107%. They come more often, have more money, are willing to pay more and can sell pricey items (yay for increased price for precious metals).
- Dungeoneering isn't mandatory, after you unlock Charme you can skip it unless you're sure to have time.
- Stock on items when they are cheaper (of course), but don't be afraid to buy red-priced items (especially from the merchant's guild) to sell them the same day since often you can get 250% from them, or a bit less.
- unless you need money NOW, build trust on cheaper things, sell a lot. Wait for red otherwise

Really? 106-107 percent?
Never wouldhave guessed that :|

post #99905 of 111001
Just watched Space Dandy.

Dang, that show is colorful. Feels slightly like American cartoons as well. I think I like it.
post #99906 of 111001
Quote

Spoilers: It wasn't English.

post #99907 of 111001
Quote:
Originally Posted by Tom Yum Goong View Post
 

 

 

 

The HD800? Hmm maybe not so much.
I would choose some LCD 2. Gigantic pads.

 

LCD 2 doesn't look as cool as hd800 though.... :( 

 

watching Samurai Flamenco....jaws dropped....


Edited by NLNH - 1/5/14 at 12:26pm
post #99908 of 111001
Quote:
Originally Posted by NLNH View Post
 

Draw again while waiting for the 100k post ...... anybody know is the hd800 a good ear warmer (it is comfy but will it be too hot using for few hours?)(and can someone advise me on better softwares to draw on macs @@)

 

 

 

want a pusheen and a hd800 so badly.....

Pusheen first :D

 

Quote:
Originally Posted by Tom Yum Goong 

 

Good game.

 

Doesn't surprise me :3

 

The HD800? Hmm maybe not so much.
I would choose some LCD 2. Gigantic pads.

I would like a pusheen too.
Kthxbai.

 

Pusheen? hmm, next gift exchange :D

Quote:
Originally Posted by Tilpo View Post

Just watched Space Dandy.

Dang, that show is colorful. Feels slightly like American cartoons as well. I think I like it.

American Cartoons....=throw up for me

 

Quote:
Originally Posted by ThickGlasses View Post
 

Spoilers: It wasn't English.

huh?

post #99909 of 111001

What did you guys think of Space Dandy?

post #99910 of 111001
Quote:
Originally Posted by Tilpo View Post

Just watched Space Dandy.

Dang, that show is colorful. Feels slightly like American cartoons as well. I think I like it.

The streaming site of my choice just uploaded it :3

 

Quote:
Originally Posted by NLNH View Post
 

LCD 2 doesn't look as cool as hd800 though.... :( 

 

They look not as cool, but I'm pretty sure that they are warmer ;)

post #99911 of 111001

Someone get a mop Space Dandy just blew my brains out.

 

...and the ED is awesome.

post #99912 of 111001
Quote:
Originally Posted by Tilpo View Post
 
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

Lol, because you made those penta posts... >_>

Sssshhh. The mods don't know that yet!

Nor about your secret picture stash.... >.>

 

Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post
 

Captain Japan...... Literally laughing my arse off now :D

 

LOL!!!!

 

What anime is that from??

 

Quote:
Originally Posted by B-Dawk20 View Post
 

*sigh* sometimes I just cannot do vinyl rips no matter how good the sonics are. They just really sound too scratchy and unnatural to me. Very few rippers have the ability and money to be able to help get rid of that issue. I'd rather listen to an inferior version that is clean sounding and without static than appreciate the detail and seperation but with scratchiness.

Sometimes the warmer sonics are kinda nice though, IMO.

 

Quote:
Originally Posted by B-Dawk20 View Post
 

In this case I got some 24/96 vinyl rips for Utada Hikaru albums and boy do they sound nice...but sometimes the scratchiness is just too much to bear with the whole pop and R&B thing Utada had going on with her first few albums. It'd probably downright piss me off on her later more electronic albums like Ultra Blue.

Whoa, she has vinyl rips??? :O

 

Yeah, making a vinyl rig sound good costs a LOT of money. Pretty much all of it goes to the stylus, which wears out after a little while... >.>

 

Quote:
Originally Posted by miceblue View Post

Battle station, ready!

*raises fist*

Niceu! Wish I could be there!

 

Quote:
Originally Posted by bowei006 View Post
 

Is Tracy at the meet as well?

No, but I wish I was... -_-

 

Instead I'm having my bags searched by the nazis at my small arse airport in our town... -_-

 

Quote:
Originally Posted by NLNH View Post
 
Quote:
Originally Posted by Tom Yum Goong View Post
 

 

 

 

The HD800? Hmm maybe not so much.
I would choose some LCD 2. Gigantic pads.

 

LCD 2 doesn't look as cool as hd800 though.... :( 

 

watching Samurai Flamenco....jaws dropped....

Yeah, and the LCD headphones suck SQ wise.

 

Dang, don't remind me that I still need to watch it... T_T

post #99913 of 111001

The most romantic words ever spoken:

post #99914 of 111001
Thread Starter 

The Mushishi special was great. :smile:

post #99915 of 111001

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge