Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge
New Posts  All Forums:Forum Nav:

「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge - Page 5908

post #88606 of 135435
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post


Oi micey, is it raining in Seattle right now? There's rain and thunder and lightning and all that fun stuff over here. Hopefully I can try to capture some lightning on my DSLR tonight!

Good luck with that! You will need it :P
I only managed to capture parts of lightnings at best.

post #88607 of 135435
Quote:
Originally Posted by EveTan View Post

Watching the Miku concert now. I really like how they're not using MMD models for the holograms.
Yeah a whole lot more consistent than some of the previous Miku concerts hosted by who knows who that has Miku not just changing costumes but bodies too.
post #88608 of 135435
Quote:
Originally Posted by Tom Yum Goong View Post

Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

Oi micey, is it raining in Seattle right now? There's rain and thunder and lightning and all that fun stuff over here. Hopefully I can try to capture some lightning on my DSLR tonight!
Good luck with that! You will need it :P

I only managed to capture parts of lightnings at best.
I'm thinking it won't be too hard, just set the ISO super low and use a long exposure time! biggrin.gif
post #88609 of 135435
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post
 
Quote:
Originally Posted by Tom Yum Goong View Post
 
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

Oi micey, is it raining in Seattle right now? There's rain and thunder and lightning and all that fun stuff over here. Hopefully I can try to capture some lightning on my DSLR tonight!
Good luck with that! You will need it :P

I only managed to capture parts of lightnings at best.
I'm thinking it won't be too hard, just set the ISO super low and use a long exposure time! biggrin.gif

Oooh that'll look cool!

 

Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post
 
Quote:
Originally Posted by UnityIsPower View Post

TWGOK(anime) filled my life with lolz 👍
Lol, I was recommended to read the Manga before I know of the anime. Considering it had 242 chapters and counting, that's gonna take a long time for them to catch up, lol
Quote:
Originally Posted by Exesteils View Post
 
Quote:
Originally Posted by UnityIsPower View Post

TWGOK(anime) filled my life with lolz 👍
+1 and "Hhhnnngggg"s thrown in.
Yeah, most of the girls are pretty cute in that series...

Oi micey, is it raining in Seattle right now? There's rain and thunder and lightning and all that fun stuff over here. Hopefully I can try to capture some lightning on my DSLR tonight!

Nope, it's sunny here. Supposedly it's going to rain pretty hard later today.

There was a lot of rain and thunder last night though.

 


lolololololololololololololol

http://www.head-fi.org/products/shure-srh-440-professional-studio-headphones-black/reviews/9558

 

that's a response review for this one:
http://www.head-fi.org/products/shure-srh-440-professional-studio-headphones-black/reviews/9557


Edited by miceblue - 9/3/13 at 4:08pm
post #88610 of 135435
@micey: YES! Achievement unlocked! Find time in Walla Walla when it was raining while not raining in Seattle!
Big asterisk there though. I'll probably have to drive out in the country to get a nice shot.
post #88611 of 135435
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post


I'm thinking it won't be too hard, just set the ISO super low and use a long exposure time! biggrin.gif

It's not even night in Washington right now, isn't it? Well you wont be able to turn the exposure up thaat high. Not as long as your camera supports ISO 30 or so :D
Prepare to take a loooooooot of shots.
I expect great things from you!


These reviews are comedy gold :D

post #88612 of 135435
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post


Wait, you mean BRS wasn't successful? tongue.gif
Lol
I can't install rockbox. If I do, I'll lose compatibility with my car stereo, where my iPod currently sees about 95% of its use.

Lol. Man just remembering it makes me cringe.

 

Quote:
Originally Posted by HybridCore View Post
 

GTFO.

 

I love Vocaloid.

 

+1

Quote:
Originally Posted by ThinkAwesome View Post
 

^ This

 

+1

Quote:
Originally Posted by kalbee View Post


Yeah a whole lot more consistent than some of the previous Miku concerts hosted by who knows who that has Miku not just changing costumes but bodies too.

I found the concert abit boring tho :(.

post #88613 of 135435
tumblr_msht7pV69e1qjmp91o1_500.jpg
Edited by Accoun - 9/3/13 at 4:49pm
post #88614 of 135435
Quote:
Originally Posted by Accoun View Post

tumblr_msht7pV69e1qjmp91o1_500.jpg

Nice Madoka :D!

post #88615 of 135435
Quote:
Originally Posted by Accoun View Post

tumblr_msht7pV69e1qjmp91o1_500.jpg

+1, I'd buy that planner!

 

 

Quote:

Originally Posted by Tom Yum Goong View Post
 

Vocaloid based?!
Ewwww. Okay, I don't think I will like the OST.

What show are we talking about?

Quote:

Originally Posted by miceblue View Post


^ this

^x2, not a fan of vocaloid in general. 

post #88616 of 135435
Quote:
Originally Posted by Accoun View Post

tumblr_msht7pV69e1qjmp91o1_500.jpg

10/10

Are the Madoka movies that much different from the main series?
Do you people think it's necessary to watch them to understand the new one?

Oh and does anyone here know a way to "cut" long tracks into pieces?
Like cut out seperate tracks from a long mix?

post #88617 of 135435
Quote:
Originally Posted by miceblue View Post

Oooh that'll look cool!

Nope, it's sunny here. Supposedly it's going to rain pretty hard later today.
There was a lot of rain and thunder last night though.

lolololololololololololololol
http://www.head-fi.org/products/shure-srh-440-professional-studio-headphones-black/reviews/9558

that's a response review for this one:
http://www.head-fi.org/products/shure-srh-440-professional-studio-headphones-black/reviews/9557

LOL that is hilarious
post #88618 of 135435
Quote:
Originally Posted by Tom Yum Goong View Post
 
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post


I'm thinking it won't be too hard, just set the ISO super low and use a long exposure time! biggrin.gif

It's not even night in Washington right now, isn't it? Well you wont be able to turn the exposure up thaat high. Not as long as your camera supports ISO 30 or so :D
Prepare to take a loooooooot of shots.
I expect great things from you!

Lol nope, it's not dark outside at all right now. It's also not storming now either.

 

Quote:
Originally Posted by EveTan View Post
 
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post


Wait, you mean BRS wasn't successful? tongue.gif
Lol
I can't install rockbox. If I do, I'll lose compatibility with my car stereo, where my iPod currently sees about 95% of its use.

Lol. Man just remembering it makes me cringe.

LOL, gotta agree with you there.

Quote:
Originally Posted by Accoun View Post

tumblr_msht7pV69e1qjmp91o1_500.jpg

Wow, that must have been a REALLY long and boring lecture! O.o

post #88619 of 135435
Quote:
Originally Posted by Accoun View Post

tumblr_msht7pV69e1qjmp91o1_500.jpg

at first i thought this was symphogear. Then i saw it was Homerun and Madoka. But then I remember that Yuuki Aoi is the Va of Madoka and Hibiki from SymphogeaAAAAAAAAAAAAAAAAA WHY THE HELL IS COMMIE TAKING SO LONG THERES STUF HAPPENING THAT THEM JAPANESE PPL ALREADY SPOILING ON TWITTER! AND ITS ALREADYEPISODE10GODDAMIT!!
post #88620 of 135435
Quote:
Originally Posted by Accoun View Post

tumblr_msht7pV69e1qjmp91o1_500.jpg

 

Holy crap! did you draw that? :eek:

 


Late to class for the first time in my life..... even though punctuality is one of my key values.
Hate myself now.....
 

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge