Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge
New Posts  All Forums:Forum Nav:

「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge - Page 3691

post #55351 of 149508
Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

This, exactly what happened when I tried watching it... two times!

What baffles me even more is the amount of fandom for this series. simply ridiculous.

Exactly this. I can't understand it. It boggles the mind.
post #55352 of 149508

I just realized. I have a mechanical keyboard all along -_-

 

My old Logitech keyboard had White Alps switches. 

 

It was made in the late 90's.

post #55353 of 149508
Quote:
Originally Posted by bowei006 View Post

I found the manga

 

Wata****achi no Shiawase na Jikan

 

 

http://myanimelist.net/manga/11734/Wata****achi_no_Shiawase_na_Jikan

 

And another similar one is:

 

Depp Love

http://myanimelist.net/manga/1250/Deep_Love_-_Ayu_no_Monogatari

 

It may be this one.

 

Deep love doesn't feature a waitress and I don't think the top one does too but the mind may get messed up in remembering stuff over a while

 

I have read Deep Love.

 

I felt like schiit after.

 

You know those series that you have seen or watch. And it forever remains with you as one of those series you alwasy remember but may not re read. Deep Love is one of them. And holy schiit. I felt like deep schiit after I finished it.

i thought those would be h lol

post #55354 of 149508
Quote:
Originally Posted by MrViolin View Post

i thought those would be h lol

They aren't H. But they have ludicrous amounts of sex, drugs, and violence in them. 

post #55355 of 149508
Quote:
Originally Posted by bowei006 View Post

They aren't H. But they have ludicrous amounts of sex, drugs, and violence in them. 

lol.... well anyways I found some h that I've yet to see: Chikan no Licence, Harem Time (only seen a bit), and one with a  really long name.  Stringendo was... meh. 

post #55356 of 149508

Oh I guess yesterday was CNY eve. Happy CNY.

post #55357 of 149508
Quote:
Originally Posted by MrViolin View Post

lol.... well anyways I found some h that I've yet to see: Chikan no Licence, Harem Time (only seen a bit), and one with a  really long name.  Stringendo was... meh. 

Read Deep Love if you are up for it. 

 

Very mature. Not really in it for the H but story.

Quote:
Originally Posted by 28980 View Post

Oh I guess yesterday was CNY eve. Happy CNY.

It was a  terrible one. We were snowed in

 

But we got power an hour or two before CNY so my family could still watch the CNY celebration

post #55358 of 149508

CNY was yesterday? Well, way to start the year crappy :s

post #55359 of 149508
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by MrViolin View Post

CNY was yesterday? Well, way to start the year crappy :s

Definitely.

 

Well, my parents made a few phone calls to a few families and relatives to wish them a happy Chinese new years.

post #55360 of 149508
Quote:
Originally Posted by HybridCore View Post

Definitely.

 

Well, my parents made a few phone calls to a few families and relatives to wish them a happy Chinese new years.

feawfejfiohgfoefeawjfioewaetjgalofjewqpfnvezsv.zckvjrvndklajgagnviuoewafeae. 

Definitely started it out like crap...

post #55361 of 149508

Well good thing about ACT was sitting behind a bishoujo... anyways, time for... pandaIneedsomerecs.

post #55362 of 149508
Ohayou. Not much to quote at this point however.
@BRS: I got through 2 episodes of the OVA, I'll muddle through the rest at a later date.
post #55363 of 149508
Quote:
Originally Posted by 0o0o0o View Post

 

Yeah, like Bowei says, drugs, suicide, and sex definitely aren't common in anime due to ratings laws etc. And compilation style shows are a bit rarer. Information like the year you watched it in, whether you watched it with subtitles or with an English dub would be helpful.

 

in the meantime I can only think of this that very slightly overlaps with your description. http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=7056

 

You might want to make an account on ANDB and look through all the shows with the suicide and drugs tags. 

Aoi Bungaku was the name, thanks!

 

Perhaps the "first arc" I was talking about wasn't in this anime, unless it's a part of the "No Longer Human" arc. By the way, they don't explicitly show them having sex.

post #55364 of 149508
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

Ohayou. Not much to quote at this point however.
@BRS: I got through 2 episodes of the OVA, I'll muddle through the rest at a later date.

Never understood why BRS got so popular. The song was mediocre imo. I guess the art was decent though
post #55365 of 149508
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by EveTan View Post


Never understood why BRS got so popular. The song was mediocre imo. I guess the art was decent though

This.

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge