Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge
New Posts  All Forums:Forum Nav:

「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge - Page 3452

post #51766 of 151549
Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

@P-H
I have some good news and bad news...

Good news: cases arrived ( YAY! ) Pix (Click to show)









Bad news: The factory guys decided to change my name to "B1O LATBS" (=_=)
(Look at the panel photo ^)

There are also a few minor issues which makes my life as a foxconn worker even more miserable...
But it doesn't concern you end users so Ill just leave it at that...
Ooh, those cases look great!!! biggrin.gif
Hope I didn't screw up any of the dimensions...
Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post

**** just got real in Psycho-pass....
Haha, yes.
The scene where Warning: Spoiler! (Click to show)
the guy just started beating the Schiit outta that girl was really prolific to me for some reason. Something big is about to happen....
post #51767 of 151549
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

Haha, yes.
The scene where Warning: Spoiler! (Click to show)
the guy just started beating the Schiit outta that girl was really prolific to me for some reason. Something big is about to happen....

That part is really scary to me because Warning: Spoiler! (Click to show)
the populace doesn't even know that what they're seeing is a crime. To them something like crime is non-existent. Too bad though, as I feel that the exposition that the helmet is a psychopass copier-emitter seem to be a little bit too fast.
post #51768 of 151549
Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

@P-H

I have some good news and bad news...

 

Good news: cases arrived ( YAY! )

Pix (Click to show)

 

 

 

 

Bad news: The factory guys decided to change my name to "B1O LATBS" (=_=)

(Look at the panel photo ^)

 

There are also a few minor issues which makes my life as a foxconn worker even more miserable...

But it doesn't concern you end users so Ill just leave it at that...

Nice stuff going on there!

Quote:
Originally Posted by deadlylover View Post


You can be the diplomat, considering you interview lots o peeps. tongue.gif

Not really a diplomat but anyways, deadlylover baka!(runs away)

 

Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

The scene where Warning: Spoiler! (Click to show)
the guy just started beating the Schiit outta that girl was really prolific to me for some reason. Something big is about to happen....

Waiting, waiting....

 

Some music while you wait for cliffhangers to resolve,

 


Edited by firev1 - 1/25/13 at 11:00am
post #51769 of 151549

@P-H

I'll probably finish the prototype tomorrow, what color LED did we agree on again?

wasureta~ :p

post #51770 of 151549
Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

@P-H
I'll probably finish the prototype tomorrow, what color LED did we agree on again?
wasureta~ tongue.gif

Crimson red. Jk wasureta~ too
post #51771 of 151549
Quote:
Originally Posted by EveTan View Post


Crimson red. Jk wasureta~ too


lol.

 

btw, whats that in your avatar?

 


Warning: Kimi ga Nozomu Eien / Muv-Luv Alturnative Spoiler! (Click to show)

Wow... haruka ended up breaking her legs in both series...

Theres just sooo many connections between the two :P

post #51772 of 151549

You don't want to know!

post #51773 of 151549
Thread Starter 

I found a manufacturer refurbished Sennheiser Amperior (blue or silver) for $170 from an authorized dealer. I'm really, really tempted. Then again, I could save some cash and get the Philips Citiscape Downtown...$50-$70...temptations...

post #51774 of 151549
Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post


lol.

btw, whats that in your avatar?

Warning: Kimi ga Nozomu Eien / Muv-Luv Alturnative Spoiler! (Click to show)
Wow... haruka ended up breaking her legs in both series...


Theres just sooo many connections between the two :P

Ultimate Madoka's magic attack formation.
post #51775 of 151549
Quote:
Originally Posted by Ra97oR View Post

You don't want to know!


oshieteyo~

 


Warning: Kimi ga nozomu eien ending Spoiler! (Click to show)

I hope the effing MC die and burn in hell.
cry all you want, arsehole who switched sides 4 times don't deserve my sympathy.

 

Sigh~ the last thing I'd want to see in this show is

Warning: Major Muv-luv Alt Spoiler! (Click to show)

for Mitsuki to get eaten and Haruka's head ripped off by some alien servant.....

 

post #51776 of 151549
Quote:
Originally Posted by EveTan View Post


Ultimate Madoka's magic attack formation.


oooh that!

post #51777 of 151549
There are some decent series this season but nothing I will likely finish besides Chihayafuru 2 and Sasami-san. Maybe Mondaiji-tachi. Kurousagi is pretty fantastic. smily_headphones1.gif
post #51778 of 151549
Quote:

Print your own life-size robot for under $1,000

(CNN) -- "It's about as difficult as assembling a cupboard from IKEA," says Gael Langevin, but he's not talking about an affordable piece of Scandinavian furniture. The 41-year-old French sculptor and model-maker is referring to his open-source, life-size, 3D-printed robot.

 

Known as InMoov, Langevin's animatronic creation can be made by anyone with access to little more than a basic 3D printer, a few motors, a cheap circuit board and about $800.

If you're gonna print a robot, at least make the body look like a nekomimi maid.....

Wonder if this will go hand-in-hand with the Vocaloid PCB...? biggrin.gif

post #51779 of 151549
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

If you're gonna print a robot, at least make the body look like a nekomimi maid.....

Wonder if this will go hand-in-hand with the Vocaloid PCB...? biggrin.gif

 

Hopefully we get to have robot maids in our lifetimes.

 

Just like Chobits.

post #51780 of 151549

oh, WTF? I just multi-quote about 12 posts over the past 20-some pages, and when I got to the last page my phone logged me out! Guh... Now I don't remember what any of the posts said either.

 

Other than one saying me and mech where the resident perverts. Which I find funny. lol

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge