Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge
New Posts  All Forums:Forum Nav:

「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge - Page 3323

post #49831 of 153687
Another satisfying JoJo episode. Ah-may-zing.
post #49832 of 153687
Quote:
Originally Posted by deadlylover View Post

 

I've always wanted to stuff dakimakura with acoustic dampening material, and hang them along my walls, and then put together a decent speaker rig.

 

But then I take a look at my headphones, and think, "what's the point?".

LOL does it have a character on it?

though putting the damping material inside kinda defeats the purpose of having them....

 

You seriously need to try some speakers, better than STAX IMO.

 

Quote:
Originally Posted by 0o0o0o View Post

The character is from Touhou I believe. The Just as keikaku comes from a weaboo half translation of keikaku dori, or "just as planned". Obviously replacing planned with keikaku since planned doesn't 100% perfectly translate into it /sarcasm. My preferred version is "All according to keikaku" though. 

 

Oh look supposedly it's a meme: http://knowyourmeme.com/memes/just-as-planned

 

 

Funny, since my speakers are the main thing keeping me from getting another full size headphone. That and the >$1000 price for something I actually want. 

Well yeah, I get the "just as kaikaku" part, just not how it is related to the character!

 

Nice, someday I'd get a speaker rig.... (of course that'll mean I'd need to get my own room first.....)

 


btw, is anyone still following Zetsuen no Tempest?

Getting good~ :D


Edited by akiroz - 1/19/13 at 6:32am
post #49833 of 153687
Quote:
Originally Posted by HybridCore View Post

R;N 13: meh.

 

I'm dropping this show. Actually, I haven't watched it since episode 11.

post #49834 of 153687
Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

You seriously need to try some speakers, better than STAX IMO.

I know speakers are the holy grail, but I just don't think I'll get any more enjoyment out of them over my headphones.

It'll be a lot of work treating my bedroom too, ughh.
post #49835 of 153687
Quote:
Originally Posted by mbamg View Post

 

I'm dropping this show. Actually, I haven't watched it since episode 11.

I'm trying to get my head around why people have issues with Robotics;Notes while loving Steins;Gate. They are both slow burn shows. Not enough kawaii onnanoko (lol)? Maybe Okabe was amusing enough to carry Steins;Gate to its major twist, while Robotics;Notes doesn't anything similar to do the same. 

 

Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post


btw, is anyone still following Zetsuen no Tempest?

Getting good~ :D

Yep. It's funny how random the story/plot points are becoming (maybe just bad pacing), but the characters are interesting enough to outweigh any minor issues. 

post #49836 of 153687
Why not aim for some near-field speakers? That way the room wouldn't affect the sound much.
post #49837 of 153687
Quote:
Originally Posted by deadlylover View Post


I know speakers are the holy grail, but I just don't think I'll get any more enjoyment out of them over my headphones.

It'll be a lot of work treating my bedroom too, ughh.

The holy grail of holy grails: http://www.focal.com/en/utopia-iii/184-grande-utopia-em-3544050698000.html

 

Guess the price. 

post #49838 of 153687

Waaaaa~~~~?
SSY suddenly got an OP???  eek.gif

post #49839 of 153687
Quote:
Originally Posted by 0o0o0o View Post

The holy grail of holy grails: http://www.focal.com/en/utopia-iii/184-grande-utopia-em-3544050698000.html

 

Guess the price. 


no idea, but somehow I dont like the design... lol

post #49840 of 153687
Originally Posted by jgray91 View Post

Why not aim for some near-field speakers? That way the room wouldn't affect the sound much.

 

Yeah, if I were to get some speakers, I'd get some studio monitors/near-fields whateveritscalled for sure.


Originally Posted by 0o0o0o View Post

The holy grail of holy grails: http://www.focal.com/en/utopia-iii/184-grande-utopia-em-3544050698000.html

 

Guess the price. 

 

I've read up on those a while back, they were 300K or 1 mil? tongue.gif

post #49841 of 153687
Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

Waaaaa~~~~?

SSY suddenly got an OP???  eek.gif
I think they're just trying to sell CDs. I got the impression it was more of an insert song for the montage that played during it.
Quote:
Originally Posted by deadlylover View Post

Yeah, if I were to get some speakers, I'd get some studio monitors/near-fields whateveritscalled for sure.

I've read up on those a while back, they were 300K or 1 mil? tongue.gif

Not one million. Just under 280K for the pair if prices haven't fluctuated since I last checked.
post #49842 of 153687
Quote:
Originally Posted by deadlylover View Post

I've read up on those a while back, they were 300K or 1 mil? tongue.gif

Quote:
Originally Posted by 0o0o0o View Post

Not one million. Just under 280K for the pair if prices haven't fluctuated since I last checked.

 

eek.gif eek.gif eek.gif

clearly marketed at crazy audiophiles....

 

Though their CMS line of studio monitors are pretty good.


Edited by akiroz - 1/19/13 at 8:05am
post #49843 of 153687
Quote:
Originally Posted by deadlylover View Post

 

Even a 500W will do you just fine, but you can go for a 650W just in case you want to change things up in the future. (it's really not needed though, you don't have to over-rate for your power usage)

 

Overclocking is a piece of cake, and yes, you can leave a mild overclock on for 24/7. Modern CPU's are designed to be run at full tilt 24/7 anyway, so that Xeon being more stable is just rubbish. I wouldn't worry at all about leaving the computer on just for seeding, it's practically idling.

 

Hmm... Though how much does OC'ing would add to the power rating?

 

Interesting... In the latest news, seems like the 3570K is a biiit cheaper than the E3 1230v2. I'll choose either one when the time to get my PC, depending on the price of course

 


Quote:
Originally Posted by deadlylover View Post

 

I've always wanted to stuff dakimakura with acoustic dampening material, and hang them along my walls, and then put together a decent speaker rig.

 

But then I take a look at my headphones, and think, "what's the point?".

 

You can't have conscience in the loli game.

BONUS : Guess from where is the above reference from? biggrin.gif

 


Quote:
Originally Posted by deadlylover View Post


I know speakers are the holy grail, but I just don't think I'll get any more enjoyment out of them over my headphones.

It'll be a lot of work treating my bedroom too, ughh.

 

Why not try your STAX with the Realiser A8?

 

Just finished watching CZ12. Sad that ot's Jackie Chan's final movie...

post #49844 of 153687
Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

 

eek.gif eek.gifeek.gif

clearly marketed at crazy audiophiles....

 

Though their CMS line of studio monitors are pretty good.

I've clearly been here too long if $280k doesn't sound that bad to me.

post #49845 of 153687
Quote:
Originally Posted by Chasenuva1 View Post

Uh.. It's Ecchi, Harem, Ecchi, Sister-loves-brother, and more Ecchi. And a comedy if you like suggestive jokes.

Meh... Entertaining if you're in the mood for a medium amount of comedy ecchi, and Nothing if you're not. lol


@Everyone: Guh too many posts since last visit didn't read past page of last quote. What's happening?
Computers

Ehh im not intothat stuff right now
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

Lol, yaay
5.25" is for CD drives and whatnot! Floppies are 3.5"!!!!!
Haha, something like that happened at my internship this summer... It's really sad seeing adults not know how to properly capitalize and make complete sentences, especially in a corporate environment...
How does one need to mod their room? :O
NANIIIII???? I spend all my money on cool stuff like headphones, and if I don't, I end up widdling my account down a little at a time buying random little things...
Show me your ways masta!
Mostly headphone Schiit, cuz ya know, this is a headphone forum! tongue.gif
Finished ghost stories tonight, episodes 15-18 were dumb, no comedy whatsoever... 19 and 20 were pretty good though...
Plot: 1/10
Entertainment 9/10
Dub: 11/10
My floppy drives i have ever used are 5.25" there are two variants 3.5 and 5.25 in the open -_-
Quote:
Originally Posted by Tundramystic View Post

Hey guys! I'm definitely going to be a regular here!

I just finished "Redline" movie for the 3rd time today with a new DAC that shipped in today and I have to say, it was amazing. If you guys watched it yet, what are your impressions of this movie? It took around 7 years to produce hand-drawn frame by frame.  

Ive heard of it but sont know what it is about. Ill do some checking out
Quote:
Originally Posted by Accoun View Post

That reminds me: Wayne's World, Bowei... -_-
-_- ......... Lolololooooll
Quote:
Originally Posted by mbamg View Post

I'm dropping this show. Actually, I haven't watched it since episode 11.
I havent since ep 6
Quote:
Originally Posted by 0o0o0o View Post

I'm trying to get my head around why people have issues with Robotics;Notes while loving Steins;Gate. They are both slow burn shows. Not enough kawaii onnanoko (lol)? Maybe Okabe was amusing enough to carry Steins;Gate to its major twist, while Robotics;Notes doesn't anything similar to do the same. 

Yep. It's funny how random the story/plot points are becoming (maybe just bad pacing), but the characters are interesting enough to outweigh any minor issues. 
That is exactly why.


Is ssy brcomming interesting? The biggest thing i couldnt atan was the animation
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge