Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge
New Posts  All Forums:Forum Nav:

「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge - Page 3292

post #49366 of 120680
Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post


Well now that I knw more from the guys here, I agree that it's bloody f-ing stupid. And she wants people to listen to her? That's as likely as gamers want to listen to Link's fairy partner, Navi. (way too deep gaming reference).

Yeah I know, but the other two populated screens are... populated with more personal data. And this works fine by me. Though I think I want to try another whatchamacallit app, since I think ADW is kind of fidgety with screen changing for some reason than stock. I have a lot of times where the screen would just scroll back to the previous one when I'm changing screen. Might try Nova, if it can shut down some screens that I won't use. I only use like 3 now, and it's enough LOL.


Something I've caught myself doing just after I woke up: I said "ohaiyo" to my laptop, which has a kawaii kawaii Kafuka-chan wallpaper peering behind her elbow...... I'm more desperate than I thought... *cries in corner*

 

Aye. I agree. And she's the hottest topic right now. I don't get the reference but, oh well

 

Some good launchers are Nova (currently using), YSF Shell and (maybe) The new Next launcher by GO

Never tried ADW so I'm not sure.

 

I do that too all the time. You need to get a GF ASAP...

post #49367 of 120680
Quote:

Originally Posted by mechgamer123 View Post

What do you consider "big screen?" tongue.gif
If a 42" plasma counts, I've been doing that for quite a while... ph34r.gif


DAYUM! I'm jelly!
 


Happy birthday Evetan!!!!!!!!!!!!!!!

I consider > 100" a big screen, not sure about bowei....

 

don't be, this is only half the story.

my ISP have chronic dropouts and overseas bandwidth is crap.

 

This. if it is already the 16th over there and the date is accurate.

Happy birthday! biggrin.gif

post #49368 of 120680
Quote:
Originally Posted by graphidz View Post

I do that too all the time. You need to get a GF ASAP...

Seriously...?

Looks like my level is still below you guys ~

Not sure if it's a good or bad thing confused_face.gif

post #49369 of 120680
Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

I consider > 100" a big screen, not sure about bowei....

 

don't be, this is only half the story.

my ISP have chronic dropouts and overseas bandwidth is crap.

 

This. if it is already the 16th over there and the date is accurate.

Happy birthday! biggrin.gif

 

Big screen? I'll see what I can do with my new 60" TV!

 

Really? But does it have any limit?

 

Oops... I forgot about her bday. I didn't bother to post on FB since she's not using it on regular basis. But, HAPPY BELATED BIRTHDAY!

 

Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

Seriously...?

Looks like my level is still below you guys ~

Not sure if it's a good or bad thing confused_face.gif

 

Okay, not really say any greetings, but the very first thing I do when I wake up is going to my laptop and see how much did I seed/downloaded while I was asleep. And also check the HDD temperature

 

Would you wish to be foreveralone? I wouldn't mind, but if I have to, that girl will have to at least accept my hobbies and personalities, if not have the same hobbies.

post #49370 of 120680
Wowowow nova is breath of fresh air, instantly for some reason. I'll miss the free gesture functions from ADW (do not need to pay for full ADW to have basic gestures), but for now I've replaced it with a two-step method, which is a downside. And somehow the app shortcuts look crisper than ADW, which is weird.
post #49371 of 120680
Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

I consider > 100" a big screen, not sure about bowei....

don't be, this is only half the story.
my ISP have chronic dropouts and overseas bandwidth is crap.

This. if it is already the 16th over there and the date is accurate.
Happy birthday! biggrin.gif
I must say, my slower connection does have 99% reliability for me biggrin.gif


Aww... frown.gif

Yes, it's still the 16th in Eve's time zone (same as mine)
Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

Seriously...?
Looks like my level is still below you guys ~
Not sure if it's a good or bad thing confused_face.gif
Lol, find an otaku GF!
Quote:
Originally Posted by graphidz View Post

Big screen? I'll see what I can do with my new 60" TV!

Really? But does it have any limit?

Oops... I forgot about her bday. I didn't bother to post on FB since she's not using it on regular basis. But, HAPPY BELATED BIRTHDAY!


Okay, not really say any greetings, but the very first thing I do when I wake up is going to my laptop and see how much did I seed/downloaded while I was asleep. And also check the HDD temperature

Would you wish to be foreveralone? I wouldn't mind, but if I have to, that girl will have to at least accept my hobbies and personalities, if not have the same hobbies.
Haha, nobody wants to be forever alone, but just because you don't have a GF right now doesn't mean you will be...
post #49372 of 120680
Originally Posted by mechgamer123 View Post

Happy birthday Evetan!!!!!!!!!!!!!!!

 

Well it's the 17th here, is that her birthday?

 

If so;

 

TIME TO WHIP OUT MY MOST EXPENSIVE WHISKEY, WOOOHOOOOOO.

 

HAPPY BIRTHDAY EVE!

post #49373 of 120680
Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post

Wowowow nova is breath of fresh air, instantly for some reason. I'll miss the free gesture functions from ADW (do not need to pay for full ADW to have basic gestures), but for now I've replaced it with a two-step method, which is a downside. And somehow the app shortcuts look crisper than ADW, which is weird.

 

Nova? Before, there was a slide one finger up gesture, but now it's gone. Not sure why.

I don't usually use gesture, especially 2 finger gesture. But then again, I only use one hand on my phone

 

Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

Lol, find an otaku GF!
Haha, nobody wants to be forever alone, but just because you don't have a GF right now doesn't mean you will be...

 

I wish I could find an otaku GF, but if I can't, I just live alone. Probably live with a cat. LOL

post #49374 of 120680

OMG... Rinne no Lagrange BD is... 68.8GB... Is it a great show? Not sure if I should get it...

post #49375 of 120680
Originally Posted by graphidz View Post

OMG... Rinne no Lagrange BD is... 68.8GB... Is it a great show? Not sure if I should get it...

 

I heard it was crappy.

post #49376 of 120680
Quote:
Originally Posted by deadlylover View Post

 

I heard it was crappy.

 

Hmm...

post #49377 of 120680
Quote:
Originally Posted by bowei006 View Post

If I had the balls I may attempt watching it on my big screen..but that is in the living room.

Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post


What do you consider "big screen?" tongue.gif
If a 42" plasma counts, I've been doing that for quite a while... ph34r.gif

Or mine... 120"... and it's on my ceiling! lol I can lie comfortably in my bed and watch anime. It's awesome. lol

 

Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

Lol, find an otaku GF!

Don't we all want that?

 

Quote:
Originally Posted by graphidz View Post

 

I wish I could find an otaku GF, but if I can't, I just live alone. Probably live with a cat. LOL

haha, live with a cat... I can't find my cat anywhere... >_<

post #49378 of 120680
Quote:
Originally Posted by graphidz View Post

 

Would you wish to be foreveralone? I wouldn't mind, but if I have to, that girl will have to at least accept my hobbies and personalities, if not have the same hobbies.

*See below*

Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

I must say, my slower connection does have 99% reliability for me biggrin.gif

Lol, find an otaku GF!
Haha, nobody wants to be forever alone, but just because you don't have a GF right now doesn't mean you will be...

Good for you...

I used to have a better ISP but the cost is like over 2x my current one

(btw that previous ISP owns the only line that comes into HK, they have full control of overseas traffic here...)

 

As for GFs, I don't want to be forever alone but I don't mind being either.

and I am currently pretty certain that I will be, considering how I feel towards 3D girls....

Unless of course I found a cute loli that will care for me for the rest of my life and call me "onii-chan" tongue.gif

 

Quote:
Originally Posted by graphidz View Post

OMG... Rinne no Lagrange BD is... 68.8GB... Is it a great show? Not sure if I should get it...


It was pretty bad IMO.... (and yes, I finished it.... the first season)

Though track 29 in the OST was great! biggrin.gif

Oh look! it's on youtube!

 

EDIT: Check out track 30 too while you're at it:


Edited by b1o2r3i4s5 - 1/16/13 at 10:23am
post #49379 of 120680
Quote:
Originally Posted by Chasenuva1 View Post

Don't we all want that?

Uhhh.... no? not really.

post #49380 of 120680
Quote:
Originally Posted by Chasenuva1 View Post

haha, live with a cat... I can't find my cat anywhere... >_<</div>

Clearly it's plotting to kill you.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge