Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge
New Posts  All Forums:Forum Nav:

「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge - Page 3053

post #45781 of 156221

Oh, I can't believe we forgot to post this, but the files were sent for the Project h cases on Monday... So 30 business days from Monday Borisu should have the cases.

post #45782 of 156221
Quote:
Originally Posted by Accoun View Post

 

I still use CRTs...

They have ..near infinite responce rate blah blah blah. yeah

Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

noo, don't drop the SSD! Lol!

This

Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post

This season is just too awesome!
JJBA = pure awesomeness incarnate
Psycho-pass = sci fi action awesomeness
SSY = great occult/mystery shiw
R;N = slow robobu anime w/ a side of sci fi conspiracy
And the surprising thing and making me regret not following since the start of the season:
Girls und panzer = ******* awesome tank battles! (with a side of surprisingly low amount of moe).
Top 5 Autumn 2012 done.

Meh

 

 

Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

Oh, I can't believe we forgot to post this, but the files were sent for the Project h cases on Monday... So 30 business days from Monday Borisu should have the cases.

nice

post #45783 of 156221
Sigh, first the ocz piece of crap dies and now a patriot inferno 240gb.

Time to get a Samsung 840 series, oh wait, it's a damn public holiday today so the computer stores are closed. mad.gif

Ima get drunk, at 10am.

Happy new year chaps.
post #45784 of 156221
Quote:
Originally Posted by deadlylover View Post

Sigh, first the ocz piece of crap dies and now a patriot inferno 240gb.
Time to get a Samsung 840 series, oh wait, it's a damn public holiday today so the computer stores are closed. mad.gif
Ima get drunk, at 10am.
Happy new year chaps.

Which OCZ drive did you have?
Cheers!

post #45785 of 156221
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

Which OCZ drive did you have?

Cheers!

It was an agility 2 120gb me thinks. This was back when SSD's were starting to drop down in price, a year or two ago.
post #45786 of 156221
Quote:
Originally Posted by deadlylover View Post


It was an agility 2 120gb me thinks. This was back when SSD's were starting to drop down in price, a year or two ago.

Ah, gotcha. I have a Vertex 4 so I was curious :)

post #45787 of 156221
Quote:
Originally Posted by bowei006 View Post

They have ..near infinite responce rate blah blah blah. yeah
Cheap no-lag. [music games player]
post #45788 of 156221
Quote:
Originally Posted by deadlylover View Post

Sigh, first the ocz piece of crap dies and now a patriot inferno 240gb.
Time to get a Samsung 840 series, oh wait, it's a damn public holiday today so the computer stores are closed. mad.gif
Ima get drunk, at 10am.
Happy new year chaps.
Yeah...OCZ's have had that problem
post #45789 of 156221
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by bowei006 View Post

That doesn't factor into efficency and power loss throughout years. Add 200W onto what that gives you is what I call for.

Crap, I was talking about cases.

 

The platters are puny but the reviews aren't too bad for them.

 

ATi is dead but you wouldn't call a graphics card the AMD 3870 would you? Caviar may be dead but the drive he is buying is still under the Caviar name as it is an older one.

Actually, the difference of efficiency between 80 Plus ratings isn't too much that even an 80 Plus Bronze rated power supply will only make you spend a few cents or a few dollars more on your power bill than an 80 Plus Gold or Platinum IIRC.

 

They still don't perform all that well. The Coriolis Effect doesn't apply as strongly, so his hard drive will run slower. Newer data written at the outer edges of the disk usually have faster access times since that part of the disc spins faster than the parts closer to the center.

 

Western Digital has renamed them all WD Blue, idiot.

Quote:
Originally Posted by graphidz View Post

 

Best looking at that price. It comes with 1 front and 1 at the back. That's OK right?

 

MSI it is then

 

Not a heavy gamer. a normal keyboard would do fine I guess

Eh, you'll probably want more fans then.

 

Yup.

 

Okay.

Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

HDMI->DVI adapters are a thing :) (the signal can even be converted from DVI to VGA...)

Just don't daisy chain them.

Quote:
Originally Posted by bowei006 View Post

Daisy Chainging those is a bad idea.

Basically.

 

MSI, HIS, wahtever are all good companies. They all have their bouts of bad reviews.

This.

 

Everybody has their share.

Quote:
Originally Posted by graphidz View Post

Oh nvm. Found a guide. Looks like I need HDMI->DVI cable to make this work. P-H won't support this right? Looks like I need to get some extra cables then

Confused. P-H is audio. HDMI and DVI are video connections.

Quote:
Originally Posted by graphidz View Post

Seems the total price (without any discounts) seems...a lot.

Not sure what my dad will respond to the final price.

 

If worse comes to worst, I'm gonna :

- drop SSD

- use i5 3330 instead

- smaller monitor

- lower gpu

 

ANyway, it's 5.30AM. GTG. Need to finish my lab report LOL

Meh, I do fine with an APU. I use a low res monitor so I can play quite a few games on high.


Edited by HybridCore - 12/25/12 at 4:25pm
post #45790 of 156221
Thread Starter 

Can't wait for millstonesP to release his/her new Vocaloid album with "The Embedded Blue" feat. IA. I know what I'm going to be waiting to download on New Years Eve. :D That's if anybody purchases it and then uploads it to MikuDB or some other site that early.

 

Anyways, finally moved my torrents over. Yay.

post #45791 of 156221
Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post

amazed and despaired (Click to show)
*reads spoilers understanding it*: "'she's not a monster, but an alien.' Huh that's interestin- wait, ****. Fuuuuuuuuuu-!!!"

**** me and my understanding of basic japanese grammar, vocabulary and phrases! FUUUUUUUUUUUUU~ ad infinitum as i shake my fist in anger.

 

Well I DID tell you which scene...... rolleyes.gif

 

Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post

Dammit, I've been presented with yet another path to choose from in SnU: jgray91 vs Saya no Uta (Click to show)
call MC the lost and insane or call Ryouko the badass doctor
Meh I'll leave that for tomorrow
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

SAVE!

 

Warning: Spoiler! (Click to show)

 

Then call the badass doctor

Then call the MC after you finish the other ending...

 

WHY WOULD YOU PLAY THE

Warning: Spoiler! (Click to show)

BAD END

BEFORE THE

Warning: Spoiler! (Click to show)

TRUE END

??????

 

I Played in this order....

Warning: Spoiler! (Click to show)

True end -> True end a second time -> Bad end where MC gets locked up for life -> Bad end where................. -> Go cry in a corner

 

Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post

Also how to calculate the voltage in a circuit that only have a capacitor? V=?

it's not a circuit if it only has a capacitor.... confused...

post #45792 of 156221
Quote:
Originally Posted by HybridCore View Post

Actually, the difference of efficiency between 80 Plus ratings isn't too much that even an 80 Plus Bronze rated power supply will only make you spend a few cents or a few dollars more on your power bill than an 80 Plus Gold or Platinum IIRC.

 

They still don't perform all that well. The Coriolis Effect doesn't apply as strongly, so his hard drive will run slower. Newer data written at the outer edges of the disk usually have faster access times since that part of the disc spins faster than the parts closer to the center.

 

Western Digital has renamed them all WD Blue, idiot.

Eh, you'll probably want more fans then.

 

Yup.

 

Okay.

Just don't daisy chain them.

This.

 

Everybody has their share.

Confused. P-H is audio. HDMI and DVI are video connections.

Meh, I do fine with an APU. I use a low res monitor so I can play quite a few games on high.

I was talking over time. Something that isn't Bronze 80 and cheap that may have been 400W at one time may be 300W a few years later. This mainly applies to cheap OEM PSU's.

 

Even if they renamed them all WD Blue. The batch he is buying is the Caviar Green.

post #45793 of 156221
Warning: Spoiler! (Click to show)

Akumetsu. Too. Much. TALKING. but it's still good (although it got repetitive... on chapter 65, would be at 100 now if I didn't sleep :p). Spoiled it for myself and found out that he dies, but I was expecting that. Seishun Forget ended OMGWTFBBQ. Rushed ending, but at least happy ending. Woooo that Ferrero Rocher. 

 


OCZ. last time I checked, they weren't exactly good... but that was a year or 2 ago. 

lol I still think of ati when I think of the amd graphics cards. Also think of fish when I see the drives :p


Edited by MrViolin - 12/25/12 at 8:50pm
post #45794 of 156221
Quote:
Originally Posted by MrViolin View Post
Warning: Spoiler! (Click to show)

 

Akumetsu. Too. Much. TALKING. but it's still good (although it got repetitive... on chapter 65, would be at 100 now if I didn't sleep :p). Spoiled it for myself and found out that he dies, but I was expecting that. Seishun Forget ended OMGWTFBBQ. Rushed ending, but at least happy ending. Woooo that Ferrero Rocher. 

 

 

OCZ. last time I checked, they weren't exactly good... but that was a year or 2 ago. 

lol I still think of ati when I think of the amd graphics cards. Also think of fish when I see the drives :p

We use spoilers here, please put a spoiler around that. Some have that on their to read list

post #45795 of 156221
Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

Well I DID tell you which scene...... rolleyes.gif

WHY WOULD YOU PLAY THE Warning: Spoiler! (Click to show)
BAD END
BEFORE THE Warning: Spoiler! (Click to show)
TRUE END
??????

I Played in this order.... Warning: Spoiler! (Click to show)
True end -> True end a second time -> Bad end where MC gets locked up for life -> Bad end where................. -> Go cry in a corner

it's not a circuit if it only has a capacitor.... confused...
Because it makes the happy ending all that more satisfying...
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge