Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge
New Posts  All Forums:Forum Nav:

「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge - Page 3046

post #45676 of 119843
@graph, public transport lol! It's getting more decent though, what with the extension of LRT and the new MRT they're building. And it's done by the team that does the SMART tunnel, so I'm positive they'd do it properly and not take tons and tons of bribes for shoddy work. *cough*the gov'mnt*cough*
post #45677 of 119843
@graph, idk if you can view this, but they have the start date for the shows http://myanimelist.net/clubs.php?cid=27907

the first one is Dec 21, but it's fairly not relevant so the first few relevant shows starts in Jan.
post #45678 of 119843

^ The Moetron list isn't out yet

Here's another one:
http://i1.minus.com/ibfb4amzrNugez.jpg

post #45679 of 119843
Wishing against all hope that Vividred Op tanks so hard and crash so badly, but it probably won't happen since it's dead-set targeted at deadly's kind, which usually numbers in legions. Sigh, it will be another runaway hit and all because of the lollies in hot pants. Sigh.
post #45680 of 119843
Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post

@graph, public transport lol! It's getting more decent though, what with the extension of LRT and the new MRT they're building. And it's done by the team that does the SMART tunnel, so I'm positive they'd do it properly and not take tons and tons of bribes for shoddy work. *cough*the gov'mnt*cough*

 

LAAAWL!!!
But yeah, my main transport are public transports, especially train related ones. Probably until when I have my own car. Probably

 

Hmm... for the very first time ever, I'm not very interested in the next season's anime list (as of now). Too much moe IMHO and less action. Even comedy is filled with moe...

The only thing I'm really looking forward is Haganai S2 and Chihayafuru S2 and probably Tamako Market because it's from KyoAni(I haven't watched S1, but I heard that it's very good) Others are well... not sure... I'll conclude my interest when the finalized version is out

post #45681 of 119843
Quote:
Originally Posted by graphidz View Post

Hmm... for the very first time ever, I'm not very interested in the next season's anime list (as of now). Too much moe IMHO and less action. Even comedy is filled with moe...

The only thing I'm really looking forward is Haganai S2 and Chihayafuru S2 and probably Tamako Market because it's from KyoAni(I haven't watched S1, but I heard that it's very good) Others are well... not sure... I'll conclude my interest when the finalized version is out

Same here! My anime count is actually BELOW 20!!!!! eek.gif

Where as last season was 40+


Edited by b1o2r3i4s5 - 12/25/12 at 6:55am
post #45682 of 119843

Gumi English Demo song:
Actually pretty good! biggrin.gif

http://www.youtube.com/watch?v=gpx7M3Ff_fk

(Can't embed for some reason...)

post #45683 of 119843
Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

Same here! My anime count is actually BELOW 20!!!!! eek.gif

Where as last season was 40+

 

That's a lot actually. Heck, I don't think I ever had more than 15 per season... LAAAWL!!!

Wait, there were more than 40 last season? OMG!!!

post #45684 of 119843
Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

Some imaginary friend wink.gif

Nope, I don't give presents.

So asian..... even though you celebrate christmas....
Im starting to give

We dont actually celebrate it religiously. Its more like since everyone else does it we do
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

Lol a suit, nice!
I guess all in all, I got a new shaver, 2 Beatles records, SNES/N64, a stuffed animal, some "detailing towels" for my car, and cash, most of which went to the mad dogs and the somics. Pretty much the rest will be going to my diy pre amp smily_headphones1.gif
Lol, so you get time off from school, but don't celebrate anything?
Damn, so Asian! Looks good! Too bad I was too busy playing with my MDs to take pictures of our food, we had Ham, turkey, mashed potatoes, turkey gravy, ham gravy, green bean casserole, rolls, and this really delicious stuff that I'm not sure of the proper name for...
Yep, got a full suit from Joseph Abboud from my parents. Ill be wearing it for my competitoon at Yale.
Quote:
Originally Posted by TwinQY View Post

This. Word cannot express how essential these are. Especially Wolf Guy, Breaker, and Holyland.

LOL at Watashi No Messiah. 
Yay! You agree! smily_headphones1.gif

Sun ken rock and gunslinger girls could also be added smily_headphones1.gif
Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post

Meeeeh, holyland isn't that bat crap insane as wolf guy, more like it needs mature intelligence than wolf guy's raperaperape theme.
Driving is fun, esp. in the highway. Driving sucks whale balls in cities though.
Wolf guy goes insane on you lol
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post

You kidding me? It's great fun hurling a 1 plus ton piece of metal down a strip of asphalt going over 100KH/hr!
And being able to travel great distances on your own is fun as well. It also impresses the ladies when you have a car smily_headphones1.gif
Not so much with electric cars though...
City driving presents its own set of challenges, just like highway driving... Personally I prefer country driving, followed by highway driving, then city driving. Mainly because city driving is soo slooooowwwwwww
+1 to mechy for using intenationale units and not mph.
Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post

@mechy, and city driving is frustrating as crap. People acting like they own the road and not signalling and stuff. God. Highway driving is a bit more forgivable since they are more leeway for manouvering at least. Country driving in Malaysia is not recommended lol. At least I don't like it much. In the US maybe since the countryside is waaaaaay larger than in Malaysia, where it's more woodlands and cramp dirt roads. not all mind you. We're not that backwater of a country.
I'll admit electric cars theoretically are better in the city and if you're going to live in the city only. Going anywhere long distance and needs endurance, fuel cars > electric cars. Theoretically at least.
@twin, not a lot of bikes in Malaysia, mostly because they tend to get run over a lot. Because the drivers in Malaysia is bat **** horrible and insane.
Well you live in russia. Russia has bat schiit driving
Quote:
Originally Posted by graphidz View Post

For me, car : YES. Motorcycle : NO
I want my first car to be a Beetle. Newer models and not Mr. Bean's model
It's either that, or public transport



MERRY CHRISTMAS GUYS!
Skipped all 400 posts.
Must be nice spending Christmas with your family, friends and lovers. 

@Bowei
What I meant was, it was my sister's wedding day and I just took some pictures of the event. Pretty tiring btw

Is the Winter anime list already out?

Congrats to your sister and happy holiday to you too

Quote:
Originally Posted by graphidz View Post

That's a lot actually. Heck, I don't think I ever had more than 15 per season... LAAAWL!!!
Wait, there were more than 40 last season? OMG!!!
post #45685 of 119843
Thread Starter 

Merry Christmas everybody, whether it's the 25th of December where you are or not.

Quote:
Originally Posted by bowei006 View Post

 

 

Holy crap..This is brilliant. This editing is out of this world. Btoom OP with SAO visuals.

SOOOOOO GOOOOOD!

Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post

@graph, idk if you can view this, but they have the start date for the shows http://myanimelist.net/clubs.php?cid=27907
the first one is Dec 21, but it's fairly not relevant so the first few relevant shows starts in Jan.

Meh, maybe I'll throw in a link into the OP.

Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

^ The Moetron list isn't out yet

Here's another one:
http://i1.minus.com/ibfb4amzrNugez.jpg

Seems to have more anime than the list in the current revision of the OP. I probably won't update the OP though until the first list from Moetron/Animucharts@twitter is out.

post #45686 of 119843

@Bowei

Thanks for the congratulatory!

 

Any comment on this?

It's waaay off my budget, but oh well... I MAY be able to convince my dad...

I'm gonna wait for the seller price though

 

Intel Core I5 3570 3.4Ghz
Asrock Z77 Extreme 6 Motherboard
Gskill SNIPER 2x4GB DDR3 1600Mhz High Performance RAM 
Western Digital 3TB Caviar Green HDD 
Crucial M4 128GB SSD 
CoolerMaster CM690 II Advanced Casing (USB3.0/Window) [not sure about this. may be changed]
Corsair HX750 
MSI HD7870 Twinfrozr 2GB DDR5 
CoolerMaster V6GT Cooling Fan 
Asus 23" vs239h-p
Logitech G105
Logitech G500

post #45687 of 119843
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by graphidz View Post

@Bowei

Thanks for the congratulatory!

 

Any comment on this?

It's waaay off my budget, but oh well... I MAY be able to convince my dad...

I'm gonna wait for the seller price though

 

Intel Core I5 3570 3.4Ghz
Asrock Z77 Extreme 6 Motherboard
Gskill SNIPER 2x4GB DDR3 1600Mhz High Performance RAM 
Western Digital 3TB Caviar Green HDD 
Crucial M4 128GB SSD 
CoolerMaster CM690 II Advanced Casing (USB3.0/Window) [not sure about this. may be changed]
Corsair HX750 
MSI HD7870 Twinfrozr 2GB DDR5 
CoolerMaster V6GT Cooling Fan 
Asus 23" vs239h-p
Logitech G105
Logitech G500

What's your budget, what do you need (besides for the computer. Monitor? Mouse? etc.), and what you're going to do.

post #45688 of 119843

Yerah budget matters. Who knows, maybe there are deals for something.

 

I think that may be a pre built computer though.

 

For max performance you can find SSD and HDD deals. Get a not as expensive case, fans, and PSU. Those seem to take a lot of money from this build.

 

A mid ATx case ($40) with a 700W PSU ($50) would be a fine alternative.

post #45689 of 119843
My Christmas gift... 150 wire transfer lol. And a grab bag of random stuff and an amazon gift card. Also aurisonics gtfo and die for not making me lucky and giving me something for free diee
post #45690 of 119843
Also, if you're thinking to build a computer, see what you can bring over from the older desktop, if you have a current one. I've always swapped out stuff starting from the first desktop I bought in 1996. Must have gone through 4 cases, 7 cpu's, and assorted other stuff through that time.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge