or Connect
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge
New Posts  All Forums:Forum Nav:

「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge - Page 2545

post #38161 of 157453
Frak me senseless. By the time I have time to watch horriblesubs 1080p shinsekai yori ep4 ep5 came out already. Changing subbers, maybe. Hmm. Who should I go with?
post #38162 of 157453
Quote:
Originally Posted by bowei006 View Post


@eve
Thanks for contributing! What units are you using righ now?
 

 

Units? What do you mean by that? 
 
and good luck on the test.

Edited by EveTan - 10/27/12 at 8:39am
post #38163 of 157453

Rawr. bleh gotta somehow plow through bio today. even though its uberduperboring.

post #38164 of 157453
Quote:
Originally Posted by jgray91 View Post

Frak me senseless. By the time I have time to watch horriblesubs 1080p shinsekai yori ep4 ep5 came out already. Changing subbers, maybe. Hmm. Who should I go with?

But F*** THAT! JJBA ep 4 just took my heart and make me smile all episode. Just. So. AWESOME.
post #38165 of 157453
I'm now reading reborn actually. And hopefully it's almost at the end. I actually started to read it on a whim.
Anybody a fan of Eyeshield 21? It's a great time waster IMO
post #38166 of 157453

Also what.cd's birthday today. so much freeleech. my seedbox is retardedly full now lol.

post #38167 of 157453
It's kinda weird that Clannad's OP becomes a dubstep in the middle of the song since it is a romance series. I wonder why

Too bad There is no Tomoyo and Kyou's arc. I was actually looking forward for it
post #38168 of 157453
Quote:
Originally Posted by 28980 View Post

Also what.cd's birthday today. so much freeleech. my seedbox is retardedly full now lol.

Iina...
post #38169 of 157453
Quote:
Originally Posted by graphidz View Post


Iina...

 

... nani?

 

I might have to upgrade my box poop.

post #38170 of 157453
Quote:
Originally Posted by 28980 View Post

... nani?

I might have to upgrade my box poop.

To have a what.cd account
post #38171 of 157453

What does iina mean though lol.

 

Also:

Diskspace

118.62GB / 110GB

 

ToT

post #38172 of 157453
Welp. Top 3 Autumn 2012 for now (IMO) is 1) JJBA; 2) [tied] Psycho-pass; Shinsekai Yori. Can't really decide whether I like the mystery and mysticism of Shinsekai Yori more or the intriguing human relations in a cyberpunk-ish authoritarian world of Psycho-Pass.
post #38173 of 157453
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

Haha, should've done that before I linked my current sig to my bank acc.

 

@Project-H

Resorting to Chinese ebay (Taobao) for volume knobs.

I perfer not to use it, because I've gotten scammed a few times there but o well.

http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z10.3.0.98.rSgucQ&id=15202572954&

http://item.taobao.com/item.htm?spm=2013.1.0.130.Z6zpva&id=12673416153

haiby seal of approval?

 

btw, my PCBs were ordered there too.

but with PCBs not much can go wrong because it's custom made anyway.

I guess the first one's okay...the second one burned by eyes out though.

 

Some silver version of this?

 

http://item.taobao.com/item.htm?spm=2013.1.0.128.3pSC23&id=9650984296

post #38174 of 157453
Quote:
Originally Posted by HybridCore View Post

I guess the first one's okay...the second one burned by eyes out though.

 

Some silver version of this?

 

http://item.taobao.com/item.htm?spm=2013.1.0.128.3pSC23&id=9650984296

y u make so hard

pick from the options offered you foooooooo.

post #38175 of 157453
Quote:
Originally Posted by HybridCore View Post

Some silver version of this?

 

http://item.taobao.com/item.htm?spm=2013.1.0.128.3pSC23&id=9650984296

 

Hehe, I like the shape of this one better as well to be honest...

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge