or Connect
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge
New Posts  All Forums:Forum Nav:

「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge - Page 2509

post #37621 of 158506
Originally Posted by 28980 View Post

I can't read any of it lolipop-chan

 

Don't worry, I can't either.

post #37622 of 158506

@golila

Welcome to the anime thread!

 

What software is that?

Too bad I'm not an artist.....

Repost of some Faceplate designs:

 

UE11Pro, Artwork by Unknown + Leon (from UE labs) 

Vocaloid: Hatsune Miku

 

Custom-Fi 2, Artwork by Unknown + VortexBlast (Head-Fier)'

Vocaloid: IA

 

Unique Melody Miracle, Artwork by Unknown + KurodaTsubasa (Head-Fier)

Umineko no Naku Koro ni: Bernkastel

 

Unknown CIEMs, Artwork by Unknown + 28980 (Head-Fier)

Code Geass: C.C.

post #37623 of 158506
Quote:
Originally Posted by deadlylover View Post

4 days til M3, does anyone want anything? I already sent my order, but there's plenty of time to add stuff.

Probably not, I'm one of the few here who listens to doujin artists, let alone buys their stuff. tongue.gif
Too many doujin artists to even get started.. is my reason for quitting on them :x
I only buy doujin manga... xD and play doujin games.
post #37624 of 158506
Quote:
Originally Posted by kalbee View Post


Well said! lol
You carve your own life, so your life is a DIY project indeed. And you were also the DIY project of your parents, etc.
...
Okay that was wayy awkward lol.
By the way boris, is solidworks hard to learn? I may have to start making replacement parts for some of my vintage headphones >_<;;
P.S. I hope you understood that I was referring to Project-H and the ABX box and all redface.gif

Haha true.

 

nope, solidworks is really easy. 

(but I already know how to do CAD when I started using Solidworks.... so I don't know. I used Pro/DESKTOP before solidworks.)

 

I did!

 

Quote:
Originally Posted by deadlylover View Post

 

Don't worry, I can't either.

LOL

post #37625 of 158506

Time to go out and buy

Connectors for Project-H

Components for Graph's ABX

and..

Demo some IEMs / CIEMs biggrin.gif

 

It's been a while since I need to pack-up to go out...

 

Essentials:

Wallet+money....check!

Phone....check!

MBP....check!

 

Portable Rig:

iPod....check!

CF2....check!

 

Demo rig:

E-MU 0204....check!

UE11Pro....check!

Interconnects....check!

custom eartips...check!

Camera....check!

 

Wow.. what the heck is wrong with me....?

post #37626 of 158506

@b1o2r3i4s5 My bad for not explaining well enough~ I didn't make the images, but I did do some Photoshopping on several of them. Anyways.. Really nice illustrations~ I've never ordered Custom IEms before, could someone tell me about the quality of the images, from what I saw on the internet, It's quite bad...  I used the JH-audio online design thing.

post #37627 of 158506

Word of warning to Numbers-kun, if you want CIEM art that complex you'll HAVE to buy from an established company like UE/UM/JH. The little startups don't have the hardware usually. 

 

My current obsession:

post #37628 of 158506
Quote:
Originally Posted by 0o0o0o View Post

Word of warning to Numbers-kun, if you want CIEM art that complex you'll HAVE to buy from an established company like UE/UM/JH. The little startups don't have the hardware usually. 

 

My current obsession:

 

numbers-kun :x. 

 

yeah not sure which I'm going to go with yet; the jade crystal of UM's sounds like it'd go with my colour scheme well but I'd have to do a lot more research.

 

Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

@golila

Welcome to the anime thread!

 

What software is that?

Too bad I'm not an artist.....

Repost of some Faceplate designs:

 

UE11Pro, Artwork by Unknown + Leon (from UE labs) 

Vocaloid: Hatsune Miku

 

 

Custom-Fi 2, Artwork by Unknown + VortexBlast (Head-Fier)'

Vocaloid: IA

 

 

Unique Melody Miracle, Artwork by Unknown + KurodaTsubasa (Head-Fier)

Umineko no Naku Koro ni: Bernkastel

 

 

Unknown CIEMs, Artwork by Unknown + 28980 (Head-Fier)

Code Geass: C.C.

 

 

Awesome I'm in borisu's list :D

 

Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post

Time to go out and buy

Connectors for Project-H

Components for Graph's ABX

and..

Demo some IEMs / CIEMs biggrin.gif

 

It's been a while since I need to pack-up to go out...

 

Essentials:

Wallet+money....check!

Phone....check!

MBP....check!

 

Portable Rig:

iPod....check!

CF2....check!

 

Demo rig:

E-MU 0204....check!

UE11Pro....check!

Interconnects....check!

custom eartips...check!

Camera....check!

 

Wow.. what the heck is wrong with me....?

 

LOLIPOP-CHANS GONNA GET YOU.

Also have you looked at the BoM for the cmoy at all yet? :3.

post #37629 of 158506

also; any chance these are real? LOL

 

post #37630 of 158506
Quote:
Originally Posted by 28980 View Post

also; any chance these are real? LOL

 

 

Why would you want them to be? Haha.

post #37631 of 158506
Quote:
Originally Posted by 0o0o0o View Post

Word of warning to Numbers-kun, if you want CIEM art that complex you'll HAVE to buy from an established company like UE/UM/JH. The little startups don't have the hardware usually. 

 

My current obsession:

Talk about brainwash......~~ Vocaloid did it again

post #37632 of 158506

Using my newfound student hookups I'm now registered for NAMM 2013! ᕦ(ò‿ó)ᕤ

 

Though I am going to miss AES convention this year...(;_・)

post #37633 of 158506
Quote:
Originally Posted by graphidz View Post

Yeah. top up can only be done with 1 specific bank. Before, it is possible, but I was too late. And then I thought of linking a debit card from my bank but again, I've read reports of it unable to be supported. 
The only option left is by applying a CC (heck no) or asking for 3rd party help where I can transfer my cash to you through bank transfer and then let the guy transfer the paypal money to Borisu



What specific bank?
post #37634 of 158506
Quote:
Originally Posted by 28980 View Post

also; any chance these are real? LOL

Pretty sure they're not... if ever they were, they'll never catch on unless they sound better than a three letter word starting with S.
↓ this xDD
Quote:
Originally Posted by manveru View Post

Why would you want them to be? Haha.
post #37635 of 158506
Ugh, I'm kinda Pissed At apple today...
Releasing a new iPad 8 months after the old one... Now my 64gb 3rd gen (paid $750 for) is probably worth half that, after only 8 months. mad.gif
Now I have to fight off upgradeitis for their newest model... Oh well at least I know this one is the last one to have the dock connector that everything is compatible with, and it's jailbreakable smily_headphones1.gif
Also, I'm thinking of selling off the EPH-100s and Wooduos, possibly to get the GR07 bass edition, or mad dog t50rp, or at least buy some black Friday goodies...
I actually ran out of space on my 2tb anime drive today! O.O looks like I'm gonna need a 3TB rolleyes.gif
Edited by mechgamer123 - 10/23/12 at 9:16pm
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge