or Connect
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge
New Posts  All Forums:Forum Nav:

「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge - Page 7092

post #106366 of 157311

Oh Lucky Star, how I love your nonsense ^o^

post #106367 of 157311
Quote:
Originally Posted by bowei006 View Post

Quote:
Originally Posted by miceblue View Post

Excellent!
Considering other plarces sell for $400, this is an amazing deal

You can only grab 5? NOOOOOO.
Dammit meng, did you get some? Mind selling me one? XDXD
post #106368 of 157311
Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post


Dammit meng, did you get some? Mind selling me one? XDXD


I don't get it @_@

What did I miss?
It was full price at $450
Is it $1000 msrp or something???

post #106369 of 157311

Finally wave sees the light in akame ga kill :') it is a glorious day.

 

Edit:

 

Did I miss something? :blink: Besides trying to backtrack yesterday and not being able to find the posts. It's been quiet :ph34r:


Edited by MrViolin - 2/28/14 at 7:26pm
post #106370 of 157311
Well, I'd be lying if I said I didn't see that particular little twist on this week's episode of Kill la Kill, but it still doesn't change the fact that I'm super pumped about next week's fight. biggrin.gif

Might buy the OST just for "Don't lost your way". Lol
Edited by Exesteils - 2/28/14 at 7:41pm
post #106371 of 157311
Quote:
Originally Posted by MrViolin View Post
 

Finally wave sees the light in akame ga kill :') it is a glorious day.

 

Edit:

 

Did I miss something? :blink: Besides trying to backtrack yesterday and not being able to find the posts. It's been quiet :ph34r:

Finally! Someone here who reads Akame Ga Kiru. I haven't read chapter 46, is it any good?

 

The author's been in kind of a slump, lately. 

post #106372 of 157311
Lol
I was shopping for some woman's beauty products at Target and the cashier liked my headphones. He asked me what kind they are and I replied "V-MODA, the brand a lot of DJs use nowadays." He then asked if they're better than Beats and I said "yeah probably, they're a lot better actually." Then he asked how much they cost and I replied back 310, in which he was surprised since "that's like one paycheck." XD

Also yay for B&W P5 sighting.
post #106373 of 157311
Quote:
Originally Posted by headphonatic View Post
 

Finally! Someone here who reads Akame Ga Kiru. I haven't read chapter 46, is it any good?

 

The author's been in kind of a slump, lately. 

You can say it's picking up pace :p

Warning: Spoiler! (Click to show)
Prime Minister's son does the usual humping... and then killing. 
 
Same with that pedo freakazoid member of his party.
 
 
post #106374 of 157311
Quote:
Originally Posted by Exesteils View Post

Well, I'd be lying if I said I didn't see that particular little twist on this week's episode of Kill la Kill, but it still doesn't change the fact that I'm super pumped about next week's fight. biggrin.gif

Might buy the OST just for "Don't lost your way". Lol

I'm pumped up for the new OST though. I really want that track that plays

Warning: Spoiler! (Click to show)
when they revealed the S.S Naked Sun. 

Definitely a track that I'd play when I want to get hyped up.

post #106375 of 157311
Quote:
Originally Posted by miceblue View Post

Lol
I was shopping for some woman's beauty products at Target and the cashier liked my headphones. He asked me what kind they are and I replied "V-MODA, the brand a lot of DJs use nowadays." He then asked if they're better than Beats and I said "yeah probably, they're a lot better actually." Then he asked how much they cost and I replied back 310, in which he was surprised since "that's like one paycheck." XD

Also yay for B&W P5 sighting.

 

 

Quote:
Originally Posted by mechgamer123 View Post


Dammit meng, did you get some? Mind selling me one? XDXD

I'm gonna guess that since you couldn't click the link and it was taken down, that you didn't see the 'joke' :D

 

 

Here is the price :D These usually go for $450 

post #106376 of 157311

Is it just me or are the censoring in pupa completely random??

 

Guess what that guy is holding!

 

It's just a knife... trolololo

 

Now guess what's in there!

 

Here you go:

 

and here's a beam of light that does nothing~

 

Well... what the eff? :D 


Edited by akiroz - 2/28/14 at 8:43pm
post #106377 of 157311

 

Originally Posted by miceblue View Post

Lol
I was shopping for some woman's beauty products at Target and the cashier liked my headphones. He asked me what kind they are and I replied "V-MODA, the brand a lot of DJs use nowadays." He then asked if they're better than Beats and I said "yeah probably, they're a lot better actually." Then he asked how much they cost and I replied back 310, in which he was surprised since "that's like one paycheck." XD

Also yay for B&W P5 sighting.


As a walmart cashier, I vouch for that! I'm just fortunate I'm still young and live with my parents @_@

post #106378 of 157311
Quote:
Originally Posted by Nec3 View Post

Quote:
Originally Posted by miceblue View Post

Lol
I was shopping for some woman's beauty products at Target and the cashier liked my headphones. He asked me what kind they are and I replied "V-MODA, the brand a lot of DJs use nowadays." He then asked if they're better than Beats and I said "yeah probably, they're a lot better actually." Then he asked how much they cost and I replied back 310, in which he was surprised since "that's like one paycheck." XD

Also yay for B&W P5 sighting.


As a walmart cashier, I vouch for that! I'm just fortunate I'm still young and live with my parents @_@
Yeah this hobby isn't cheap. My wallet has taken a big blow from recent ventures into the audio realm. >.>

Cheers for hoping I get into a 1-year transitional post-bacc position as a protein engineering lab technician.
Edited by miceblue - 2/28/14 at 10:45pm
post #106379 of 157311
Why stick with Pupa still? It's obvious how crap the adaptation is. Why not just read it?
post #106380 of 157311
Quote:
Originally Posted by b1o2r3i4s5 View Post
 

Is it just me or are the censoring in pupa completely random??

 

 

Well... what the eff? :D 

Yes that was odd censoring. Pupa is so random, what happened to the "dad" they mentioned last episode?!

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
Head-Fi.org › Forums › Misc.-Category Forums › Members' Lounge (General Discussion) › 「Official」Asian Anime, Manga, and Music Lounge