Head-Fi.org › Forums › Equipment Forums › Portable Headphones, Earphones and In-Ear Monitors › Multi-IEM review v.1: 48 earphones compared
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Multi-IEM review v.1: 48 earphones compared - Page 25

post #361 of 473
Haha 48 now.
post #362 of 473
Quote:
Originally Posted by mark2410 View Post
hmm was wanting to see your thoughts on the pannys, i still cant deicide what to make of them. massive oomph, indeed really too much, far too much but in short periods its really quite engaging.

bass kicks you in the nads and the highs scream in your face, but still a little bit fun
i wonder how a description like that can be fun :P im kinda glad i didn't pick these up if these are like that while they were even more popular
post #363 of 473
Oh, also, is the iM716 on your to-review list?
post #364 of 473
those discontinued a while ago :P it would be pretty pointless to review an iem that cant be easily bought my many imo
post #365 of 473
Quote:
Originally Posted by rawrster View Post
i wonder how a description like that can be fun :P im kinda glad i didn't pick these up if these are like that while they were even more popular
they are really powerful and aggressive sound
post #366 of 473
Quote:
Originally Posted by ljokerl View Post
Haha. Thanks, maybe when I clear up my massive backlog of gear to test. So far I've only requested samples when the manufacturer advertised such a promotion. Except for Lenntek, whom I asked for a sample of their BA model but never got a response .



To me the S4 were more offensive in terms of the discrepancy between the mids vs highs/lows. I can certainly see where you're coming from regarding the Pannies but they are just so darn snappy when it comes to electronica and trance that I can't help but smile.

Taking a shift in a more budget-oriented direction for the next couple of weeks. A few new brands as well as some things I've been promising to review for a while .
yeah still waiting on your classicals review
post #367 of 473
You know, I seem to recall |joker| having TF10s. I wonder were they so uncomfortable as to not warrant a review
post #368 of 473
wonder how a futuresonics atrio would fair here. i hav no idea of any good bass IEM ard 150-200 now which could compare to the bassking atrio.
post #369 of 473
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by stonyboys View Post
Wait... iM-590 or M11?
You asked about the M11.The iM-590 is a little more finicky in terms of fit with the fused biflange tips but also much more rewarding if you get it right.

Quote:
Originally Posted by mvw2 View Post
Haha 48 now.
48 indeed . I plan to migrate to a new thread in the near future. Just have to set aside a few hours for editing. A lot of the early reviews are a mess.

Quote:
Originally Posted by stonyboys View Post
Oh, also, is the iM716 on your to-review list?
rawrster is right - I am not too interested in discontinued models. I do have the iM616 but I'm not too keen on reviewing it.

Quote:
Originally Posted by mark2410 View Post
yeah still waiting on your classicals review
Lol. So am I. It's somewhere around position 8-9 on the list. And that's not counting portable phones .

Quote:
Originally Posted by bcpk View Post
You know, I seem to recall |joker| having TF10s. I wonder were they so uncomfortable as to not warrant a review
They are too common to warrant a review. My original plan was to review them before and after getting them remolded, which would be more or less useful to the community. But with all the other stuff I've got, I just haven't had the chance to set aside a chunk of time to review them, get impressions, send them in, get them back, and review them again. Also, A:Bing them with the CK10 makes me want to get the CK10 remolded instead. But there's no need since the CK10s are already beautifully built, well-isolating, and extremely comfortable...
post #370 of 473
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by AhhHoNG View Post
wonder how a futuresonics atrio would fair here. i hav no idea of any good bass IEM ard 150-200 now which could compare to the bassking atrio.
I own the Atrio M8 as well and I agree with you - only the Turbine Pro Gold can even come close to the sub-bass the Atrios put out. Expect them reviewed in the next month .
post #371 of 473
wow i seriously cant wait! after so many months of researching here and there, i still conclude that atrio is 1 of the best basshead iem out there even after more den 2 years in the market. gotta buy this soon man.
post #372 of 473
^ I'd say the Hippo VBs that I borrowed from dfkt were pretty damn close (if not even better) in sub bass than my Atrios.
post #373 of 473
i tried the hippo vb and i dint like the isolation. it was pretty bad for me. becos of the bad isolation low frequency bass could not be heard clearly.
post #374 of 473
Woohoo! Getting my new HJes tomorrow. I can send out the headphone Friday. Pm details.
post #375 of 473
How do the Monster Turbine Pro Gold compare with the Sennheiser IE8?
Im choosing between these...
New Posts  All Forums:Forum Nav:
Head-Fi.org › Forums › Equipment Forums › Portable Headphones, Earphones and In-Ear Monitors › Multi-IEM review v.1: 48 earphones compared