Head-Fi.org › Forums › Equipment Forums › Portable Headphone Amps › iBasso D2: Boa Review (56K i shall slay thee!)
New Posts  All Forums:Forum Nav:

iBasso D2: Boa Review (56K i shall slay thee!) - Page 3

post #31 of 116
why when did you order yours? lol I know someone that used to live in warwick RI before he moved down here to Long Island

Gear mentioned in this thread:

post #32 of 116
Quote:
Originally Posted by inthecup View Post
You got to be kidding!!!!!
CN 06/18/2008 8:06 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

WARWICK,
RI, US 06/19/2008 7:55 A.M. OUT FOR DELIVERY

My guest is it will be at your doorstep VERY SHORTLY!!!!
Here's the full tracking info WOW!!!!!

Package Progress
Location Date Local Time Description
WARWICK,
RI, US 06/19/2008 7:55 A.M. OUT FOR DELIVERY
06/19/2008 7:43 A.M. ARRIVAL SCAN
06/19/2008 7:33 A.M. DEPARTURE SCAN
06/19/2008 7:19 A.M. ARRIVAL SCAN
WINDSOR LOCKS,
CT, US 06/19/2008 6:50 A.M. DEPARTURE SCAN
06/19/2008 6:01 A.M. ARRIVAL SCAN
LOUISVILLE,
KY, US 06/19/2008 4:06 A.M. DEPARTURE SCAN
06/19/2008 2:50 A.M. IMPORT SCAN
ANCHORAGE,
AK, US 06/18/2008 3:37 P.M. DEPARTURE SCAN
06/18/2008 1:44 P.M. ARRIVAL SCAN
CHEK LAP KOK,
HK 06/18/2008 7:55 P.M. DEPARTURE SCAN
06/18/2008 6:29 P.M. HUB SCAN
06/18/2008 6:14 P.M. HUB SCAN
SHENZHEN,
CN 06/18/2008 5:30 P.M. DEPARTURE SCAN
06/18/2008 11:13 A.M. ORIGIN SCAN
CN 06/18/2008 8:06 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED
post #33 of 116
what the hell lol they must be sending those things on 2 days so maybe mine is coming today !
post #34 of 116
I ordered mine on Monday. Maybe you'll have it at least by the weekend. Enjoy, it is a lot smaller then expected. Nice.
post #35 of 116
haha did you include your receipt number when you sent them a email?
post #36 of 116
Quote:
Originally Posted by hockeyb213 View Post
haha did you include your receipt number when you sent them a email?
No but I ordered it thru service@ibasso.com if that's any help
post #37 of 116
Quote:
Originally Posted by hockeyb213 View Post
what the hell lol they must be sending those things on 2 days so maybe mine is coming today !

Must be, otherwise at this point


Quote:
KY, US 06/19/2008 4:06 A.M. DEPARTURE SCAN
06/19/2008 2:50 A.M. IMPORT SCAN
it would have been loaded on a truck and 3 to 4 days later at your doorsteps. It's why if I order from newegg.com and see they are shipping all my stuff out of their California wharehouse, I go for supersaver UPS, since it will just be trucked to the airport and then flown to Hawaii. But if I see they are shipping out of their Jersey wharehouse, I go for the 2 day air, otherwise they will truck it to California and then fly it over. But 2 or 3 times, I ordered it supersaver UPS and it did ship out of California, but UPS sat on it and took the whole 5 days to get it to me, three of those days being my stuff taking up residence in their California distribution point.

Also, they sent my ibasso from China, to Alaska, to California and now its in Hawaii at the Honolulu airport getting ready to be trucked to me today. Hopefully my Denon D2000 makes it here today as well
post #38 of 116
nice nice yeah I can't wait I just wish ibasso would improve their website and customer service a tad so when you buy they send an invoice along with tracking info after it is sent. But as long as it gets here I don't mind
post #39 of 116
Just wanted to check in with everyone. I've been listening to all types of music with my new boa and wooded 225's. Can't see how it could get any better, I bought the boa mainly for listening on my laptop. My Grado's have never felt soooo comfortable. I think it's been almost 3 hours now, my wife just stares over from time to time with a smile. I guess you can call it a eargasm. For those who don't have an amp yet, believe me when I say it's time to open that wallet and pull the trigger. $175 is a bargain. Cheers.
post #40 of 116
Quote:
Originally Posted by inthecup View Post
Just wanted to check in with everyone. I've been listening to all types of music with my new boa and wooded 225's. Can't see how it could get any better, I bought the boa mainly for listening on my laptop. My Grado's have never felt soooo comfortable. I think it's been almost 3 hours now, my wife just stares over from time to time with a smile. I guess you can call it a eargasm. For those who don't have an amp yet, believe me when I say it's time to open that wallet and pull the trigger. $175 is a bargain. Cheers.
Nice review, you think its possible to get pics of your boa and SR-225 together? Also how has the SQ improved on the Grados?
BTW I loveeee The Three Stooges they are classic.
post #41 of 116
UPS has delivered my ibasso D2 Boa, to someone...not me. So someone out there around where I live has my ibasso. I order tons of stuff online. I have only had problems with delivery 3 times (counting this) and all 3 times it was with UPS screwing up. The other 2 times it was resolved, AFTER 1 and 2 days of waiting. Pay extra for 2 day air only to have them screw it up and take way longer and all I get is an apology for their screw up, no reimbursement for them not making good on the 2 day delivery. Well, I just hope this doesn't turn into me filing out claim forms now.
post #42 of 116
I feel bad for you hope it works out for ya
post #43 of 116
UPS prolly jacked you, bastards.
post #44 of 116
wow that blows hopefully the person they delivered it to will give it back to UPS and then you can claim it.
post #45 of 116
Nah, I have my ibasso now. Seems they have to handwrite the shipping info from anything outside of the USA and the UPS guy was telling me he thought the "U" was an "A"...I looked at it, looks like a "U" to me, but whatever, I have it now. Why it has to be handwritten, I don't know and looks like the guy that got my ibasso delivered to his door opened it as well, which I think is pretty messed up to do. If I got a shipment from UPS to my front door that I was not expecting and it doesn't have my name on it, I would not open it, because I know damn well it's not mine.

On the bright side, everything is there, looks great and sounds even better. I only have a really crappy headphone right now till either the Denon D2000 or Grado SR80 comes in, but running it off the ibasso with USB has improved the sound on the crap headset tremendously compared to using my X-fi soundcard. I am liking it.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Portable Headphone Amps

Gear mentioned in this thread:

Head-Fi.org › Forums › Equipment Forums › Portable Headphone Amps › iBasso D2: Boa Review (56K i shall slay thee!)