Head-Fi.org › Forums › Equipment Forums › Headphones (full-size) › Headphone Sightings 2
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Headphone Sightings 2 - Page 685

post #10261 of 11355
Quote:
Originally Posted by TheJesusGuy View Post

Jesus Christ..


 
CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 90

Am I allowed to ask what is it? Sorry
post #10262 of 11355
Quote:
Originally Posted by BillsonChang007 View Post


Am I allowed to ask what is it? Sorry

As far as what it is:
EQ curve.

Frequency band and the respective boost in dB (on the rightmost column).

 

As far as what is it then I dunno :tongue:

 

But let's drop the beats topic, we're not here to bash it.

 

That said, saw a classmate with a REALLY weird looking pink&orange&light blue headphones... Might be the colors that made it weird. Kind of looked like a Skullcandy but I didn't see any skulls on it.

post #10263 of 11355
Quote:
Originally Posted by kalbee View Post

As far as what it is:

EQ curve.
Frequency band and the respective boost in dB (on the rightmost column).

As far as what is it then I dunno tongue.gif

But let's drop the beats topic, we're not here to bash it.

That said, saw a classmate with a REALLY weird looking pink&orange&light blue headphones... Might be the colors that made it weird. Kind of looked like a Skullcandy but I didn't see any skulls on it.

Legit! Gonna try building a graph out of that later! (Bare with me, I'm bored xD)
post #10264 of 11355
Quote:
Originally Posted by kalbee View Post

As far as what it is:

EQ curve.
Frequency band and the respective boost in dB (on the rightmost column).

As far as what is it then I dunno tongue.gif

But let's drop the beats topic, we're not here to bash it.

That said, saw a classmate with a REALLY weird looking pink&orange&light blue headphones... Might be the colors that made it weird. Kind of looked like a Skullcandy but I didn't see any skulls on it.
Did it have this logo anywhere? ---> $, but with a "Z" instead of a "S".
post #10265 of 11355
Quote:
Originally Posted by BillsonChang007 View Post


Legit! Gonna try building a graph out of that later! (Bare with me, I'm bored xD)

Lol. Beats audio **** is pure BS. They just add more bass and make music louder. Something like FR graph of BBE would be much more legit.

 

I can't believe how many people think EQ is a new thing and it's revolutionary. Beats audio is nothing but bass/volume boost.

post #10266 of 11355
Went to Hong Kong for 2 days and I saw 5 customs, 2 Sennheiser Momentums, a UE900 and a few Beats not including the stuff I saw at Jaben.

Never seen a custom outside if a Head-Fi event before...
post #10267 of 11355

Dude somehow saw a mad dogs.... At first I thought it was just a regular t50rp but then the logo. LOL I was just like holy schiit to my friend next to me :P, but its ok he wasn't overly judgemental xD

post #10268 of 11355
Quote:
Originally Posted by BillsonChang007 View Post


Legit! Gonna try building a graph out of that later! (Bare with me, I'm bored xD)

Don't forget to have the X-axis (frequency) on a semi-log scale!

 

Quote:
Originally Posted by ibob4tacoz View Post


Did it have this logo anywhere? ---> $, but with a "Z" instead of a "S".

I didn't see any logo. I didn't look too carefully either. The person is a international student from China so it could have been something she brought over.

It looked kind of like a cross between a SkullCandy Uprock with cups shaped more like Beats Studio (new version).

Oh well, unimportant I guess.

 

In other news, I see the silver rings of M50 quite a lot as usual.

 

Quote:
Originally Posted by lin0003 View Post

Never seen a custom outside if a Head-Fi event before...

I've only seen one once! It was in Japan, an older man on the terrace of a coffee shop near the coast, sipping his coffee reading newspaper. Yeah, I wanna live a life like that when I'm older. Need to study and work hard for that now >_<

post #10269 of 11355

oops, wrong thread

post #10270 of 11355
I SAW A WOODIEEEEE!!!!! Just saw a pair of esw9a wink.gif they really look better in person. They're pretty indescript though
Update: saw a pair of atomic Floyd superdarts
Edited by lookingforIEMs - 11/26/13 at 12:51am
post #10271 of 11355
Quote:
Originally Posted by kalbee View Post
 

Don't forget to have the X-axis (frequency) on a semi-log scale!

 

 

Don't expect too much from me! I didn't use the semi-log scale either... It is just a rough graph or sketch graph xD I actually just finished doing it and.... I freaked out! 

post #10272 of 11355
Quote:
Originally Posted by BillsonChang007 View Post


Am I allowed to ask what is it? Sorry

It's the Beats audio equalizer setting on phones.

post #10273 of 11355
Quote:
Originally Posted by lin0003 View Post

Went to Hong Kong for 2 days and I saw 5 customs, 2 Sennheiser Momentums, a UE900 and a few Beats not including the stuff I saw at Jaben.

Never seen a custom outside if a Head-Fi event before...

Saw three customs since August, all on schoolboys...

Also, found a pair of ATH-CKM300is lying around in school. Gave them to lost and found after some inner turmoil :/
post #10274 of 11355
Oh sweet, an AKG Q 460 sighting on the bus this morning!
post #10275 of 11355

This was the only place I could find to ask this question. I downloaded an album off of Bandcamp in the ALAC (Apple Lossless) format. (Don't worry, I also got the FLAC version, too.). Anyway, the extensions was ".m4a" is this still Apple Lossless? Thanks in advance.

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Headphones (full-size)
Head-Fi.org › Forums › Equipment Forums › Headphones (full-size) › Headphone Sightings 2