Head-Fi.org › Forums › Equipment Forums › Headphones (full-size) › Headphone Sightings 2
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Headphone Sightings 2 - Page 674

post #10096 of 11252

Well, when you have kids with a lot money from their parents, you know what's going to happen lol.

 

Beats everywhere :/

post #10097 of 11252
This morning London Bridge Station platform 6, Audio Technica ESW9s, the first pair i have seen in London! A rare beast indeed
post #10098 of 11252

I love wearing my T5p to big cities. Sometimes i get someone that walks to me and actually know what they are XD

post #10099 of 11252

I used to wear my T5p out and about fairly regularly; it looks so generic and unadorned that nobody really has any clue how much it costs. I wouldn't do the same thing with, say, an ATH-W3000ANV or a TH900. The concern that made me stop taking it out wasn't theft, but my own friends. After somebody broke me W3 by trying to see how loud my amp would go while I left it unattended, I decided on a $400 limit for out-of-house headphones.

post #10100 of 11252

Oh wow, i hope they don't try to do that to a pair of T5p.

 

Can you imagine if someone took a pair of L3000 out and their friends broke it trying to see how loud it would  go XD


Edited by holykmw3x2 - 11/1/13 at 3:46pm
post #10101 of 11252
Quote:
Originally Posted by holykmw3x2 View Post
 

Oh wow, i hope they don't try to do that to a pair of T5p.

 

Can you imagine is someone took a pair of L3000 out and their friends broke it trying to see how loud it would  go XD

I think a Fiio won'tbe able to dothat to a T5p ;)  

post #10102 of 11252
Private school student here as well! Majority of the boys here spend money on Riot Point for their LoL gaming, and girls... Errrr phone credit (there are never enough)! There are also majority of us with no allowance but they get almost everything they wanted in return for "good grades"

So in short, not much love for audio gears in my school T.T except for a friend who's saving $25/month for UE6000
post #10103 of 11252
Quote:
Originally Posted by BillsonChang007 View Post

Private school student here as well! Majority of the boys here spend money on Riot Point for their LoL gaming, and girls... Errrr phone credit (there are never enough)! There are also majority of us with no allowance but they get almost everything they wanted in return for "good grades"

So in short, not much love for audio gears in my school T.T except for a friend who's saving $25/month for UE6000

25$/month? OMG you will never save up. You must have the willingness to give up everything else for audio gear. For example, I gave up a computer/ eating outside for 2months to get a UERM.

post #10104 of 11252
Quote:
Originally Posted by BillsonChang007 View Post

Private school student here as well! Majority of the boys here spend money on Riot Point for their LoL gaming, and girls... Errrr phone credit (there are never enough)! There are also majority of us with no allowance but they get almost everything they wanted in return for "good grades"

So in short, not much love for audio gears in my school T.T except for a friend who's saving $25/month for UE6000

Damn, LoL gaming...I was guilty of spending money on Riot Points until easter when I was like 'Come on I have better things to buy,' and stopped wasting money.

 

The summer holidays came, I finally joined head-fi after lurking for ages and I was introduced to the better things :dt880smile:.

post #10105 of 11252
Quote:
Originally Posted by kimvictor View Post

25$/month? OMG you will never save up. You must have the willingness to give up everything else for audio gear. For example, I gave up a computer/ eating outside for 2months to get a UERM.
Haha... Wait till he got his first pair of good headphone, the UE6000. He might starve every break time to save up money for a better pair! [haha.. I am hoping he will buy my XBA-4... He loves it so much so that he can spend less + I get some money to buy V-Moda M80 ^_^ ] for now! his just saving around a dollar per day. His got a chief/non-certified doctor/driver/house maker etc etc a.k.a his mum so he can definitely save more if he want! But given his addicted to gaming so yeah xD
Quote:
Originally Posted by BucketInABucket View Post

Damn, LoL gaming...I was guilty of spending money on Riot Points until easter when I was like 'Come on I have better things to buy,' and stopped wasting money.

The summer holidays came, I finally joined head-fi after lurking for ages and I was introduced to the better things dt880smile.png .

I never spend buy RP xD so I have no skin for any of my champ except for Yi xD
post #10106 of 11252
Quote:
Originally Posted by BillsonChang007 View Post


I never spend buy RP xD so I have no skin for any of my champ except for Yi xD

I have way too many skins for my own good...

 

EDIT:

 

After thinking a little harder if I didn't spend RP on the game at all I would probably have enough to buy something like the HD 800 and a good amp and dac to pair it with :ph34r:


Edited by BucketInABucket - 11/1/13 at 9:49pm
post #10107 of 11252
Quote:
Originally Posted by BucketInABucket View Post

I have way too many skins for my own good...

EDIT:

After thinking a little harder if I didn't spend RP on the game at all I would probably have enough to buy something like the HD 800 and a good amp and dac to pair it with ph34r.gif

Wow! That's like a thousand? @.@ The most I have heard was around 700-800 only though
post #10108 of 11252
Woohoo saw a pair of se215ltd in my own neighborhood!
post #10109 of 11252
Excellent. At a Nordstrom store.
post #10110 of 11252
Quote:
Originally Posted by BillsonChang007 View Post


Wow! That's like a thousand? @.@ The most I have heard was around 700-800 only though

I'm guilty of roughly $600 spent. :/

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Headphones (full-size)
Head-Fi.org › Forums › Equipment Forums › Headphones (full-size) › Headphone Sightings 2