New Posts  All Forums:

Posts by AnthonyMcEwen

Yhea it is true, why I just got some cheap ones of eBay, but they do make a OK phone into a good phone, but at that price there not gonna be mega amazing but there better than most you can get at £10-15. Well from what I have tried anyways.
If u do get them get some cheap foam tips of eBay as much better comfort, for me anyways, complys would be best but there expensive....
Oh sorry liver for the thread hijack....
Cheers, will look at the brainwaves, it is hard to IG ore the rave reviews on the sound magics lol. Not gonna be up to my KRK studio Headphones but should be fine for sport HAHa..
Looking The same, sub £30-40. Seen the soundmagics but don't know how durable they are...
Oh I had not noticed that haha sorry, unfortantly no I can't think of any I could recommend as I'm not a tire audiophile, only dabble in it a bit, and only recommended them from hearing some of there stuff, however St that price point I think whatever you end up with will be pretty good even if it doesn't have the exact sound your after, as for iPhone airport only I did not notice that, think of all the sales there missing out on, they've missed a trick there I...
http://www.youtube.com/embed/45NUTfolCuI?iframe=true&width=100%&height=100% I'm not affilated with or work for them just a cool video...
Hmm, loads of options at that price, personky I would never spend that on an IEM, IMO they seem fragile, I'm alsway breaking them haha! However look at http://www.klipsch.com/in-ear seem to do some nice stuff and geared towards mobile use. Plenty of other brands to look at at that price though....
Only tried the JVC's lots of bass there and not bad for the price, large though so if you have small ears many not...to large for me...
can you give me the top five / ten most commonly recommended / popular IEMs for around £10-40 area I want something that's not gonna be the end of the world if I break them. Just what the best overall sounding one for when I'm out doing sport and one that doesn't matter if it gets broken. Features like sweat + water resistance are nice to have but not needed at all. Iv seen the sound magic E10, are they any good I have seen some reviwes that say they brokeom them...
New Posts  All Forums: