New Posts  All Forums:

Posts by Bill-P

 Yep! Will put up an EventBrite page soon. (probably at like 1-2AM today. Haha) So everyone, please look out for that PM. It'll only be sent to attendees. I've learned that it's better to do it that way (hey, that's because you guys did it at CanJam) to handle people's names and a list and all... as I don't feel like reading PMs from almost 50 folks.
  Dudes! Would love to take you in! But... we're over-capacity already.  So as of now, attendance to this meet is closed to those who are on the list only. I sincerely apologize for that!
Water may corrode the magnet. So it may be best to put the driver into storage with a moisture absorber to make sure all residual water is gone from the magnet.   Aside from that, you should have used alcohol, which vaporizes easily, so it won't stick to the magnet for too long.
Oops... thread exploded again while I wasn't looking! Haha!   Will update first post with more information soon, but I gotta clean up that post (merge attendee lists, write instructions, separate gear lists,...)   So...   Please post what gears you will bring or even things that you think you will bring so that I can estimate how much table space we will all need. I'll be at Wikia this Friday to take photos of the space and make maps of outlets and all so that we can...
 Well, too bad, those measures won't have any use now.   Greatio! Looking forward to it!   Well, "able to attend" will now only depend on whether he can make the trip, because...  ----------------- I have negotiated with our host, since we have a long wait list and all. So... officially, as of this point, which is exactly 2 weeks away from the meet, everyone who has responded (including those on the wait list) will be able to attend the meet. The catch? Well, this list is...
Massive response! Because I have been a lazy arse and haven't gotten up to speed about this yet! Well, we'll see.   Yep! We have close to 50 adults...  Yep! You're on it.   Nah, plague is not the only solution, y' know. And I'd still love to see you now rather than wait until July for that. Or in fact... I can't even make the July meet at all! That's why I'm trying to pull this one together.  Oh no, please don't resort to that... yet.   The list is for all attendees. I...
 Haha, I may pick up an HE-6 to play around with at some point. LFF's Code-X has made me think more about Hifiman's drivers, too... but we'll see. My main qualm with it is that it doesn't play nice with regards to amping. But I think my DIY amp can handle it.  Haha, folks don't seem to want to let go of their positions. This is turning out to be quite a big meet after all!  And I would love to see you there! It's been a while since we last met!  
I would like to echo zero's post and point out a few things: First, the CSD graph's scale is really messed up. Look at the time scale, guys:  The peak ends at 1.07ms. Okay, ya got that, right? Next, let's try... looking at the CSD of... the SR-009:  Look, ma! There are ridges at 4KHz, 6KHz, 8KHz, and 9.5KHz that all got further than 1ms!!! And guess what? The Verb decay ends at 2.6ms at 200Hz. The SR-009 keeps decaying at 1KHz past 4ms!!! If I didn't know better, I'd say...
 Welcome! I'm sure we can use the extra gears.   Oh man, this is looking more and more like a real CanJam after-party. We're getting most of CanJam stuffs but in a more intimate and small-scale settings. Awesome! (coffee with a dash of cream in my glass, hahaha)  Sounds great! Hope I'll get to see you there! 
@runeight, my order is placed, good sir. I'm probably somewhere after the first 100 units. Haha... beaten to the punch by other folks.   But this was an unbelievable price. I didn't think you'd take my suggestion to heart, so... you can have the $600 now. I'm HAPPY to give you that much. Carbon truly deserves it.    
New Posts  All Forums: